Koçarlı Belediye Meclisi toplantısı sonrasında açıklamalarda bulunan Belediye Başkanı Özgür Arıcı, belediye şirketlerine 2024 yılından sonra personel alınıp alınmadığı ve alınmışsa Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’ndan izin alınıp alınmadığı yönünde bir CİMER şikâyeti yapıldığını söyledi. Yüzde 40 olması gereken belediye şirketi personel giderinin yüzde 58’e ulaştığını belirten Arıcı, yüzde 18’lik fazla personeli işten çıkarmamak için kendisi dâhil personeli bir aylık ücretsiz izne gönderdiğini ifade etti. CİMER şikâyeti sonrasında 50’ye yakın personelin işten çıkarılması gerektiğini belirten Arıcı, bu durumun vebalinin şikâyette bulunan kişinin üzerinde olduğunu savundu.

Whatsapp Image 2026 06 01 At 19.59.13

Tanju Özcan CHP'den istifa etti
Tanju Özcan CHP'den istifa etti
İçeriği Görüntüle

Arıcı’ya yanıt, Aydın Büyükşehir ve Koçarlı Belediye Meclisi Üyesi Cevat Olgun’dan geldi. Meclis toplantısına katılamayan Olgun, sosyal medya hesabından Arıcı’ya göndermede bulundu. İlk paylaşımında Olgun, “Belediyeye danışman çağırırsın. Danışman, personel gider oranının yüksek olduğunu söyler. 'Yüzde 58 alım olmuş, bunun yüzde 35 olması gerekir' der. Sen de el mahkûm personel çıkaracaksın. Bunun vebali sende. CİMER şikâyeti ile personel hiç çıkarılmaz” ifadelerini kullandı. İkinci paylaşımında da sözü bir süredir gündemde olan imar şikâyetlerine getiren Olgun, “İmar şikâyetlerini kimin yaptığını az çok biliyoruz da kendi kendinizi CİMER’e şikâyet etmeyi anlayamadık” dedi.

Kaynak: HABER MERKEZİ