Bu kapsamda, Türkiye Turizm Kaptanları Sendikası Kuşadası Bölge Başkanı Ahmet Çolak ve beraberindeki heyet, Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik’i makamında ziyaret etti. Sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, Bölge Başkanı Ahmet Çolak sendikanın çalışmaları, üyelerin durumu ve Kuşadası deniz turizminin genel yapısı hakkında Kaymakam Keklik’e bilgi verdi. Özellikle yeni turizm sezonunda deniz turizminin canlandırılması, kaptanların ve deniz emekçilerinin beklentileri ile ilçedeki turizm potansiyelinin artırılmasına yönelik atılabilecek adımlar masaya yatırıldı.

''TURİZM İÇİN BİRLİKTE ÇALIŞACAĞIZ''
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakamı İbrahim Keklik, Kuşadası’nın Türkiye’nin en önemli turizm merkezlerinden biri olduğunu vurgulayarak, deniz turizminin ve bu sektörde emek veren kaptanların ilçenin marka değerine büyük katkı sağladığını belirterek,sendika yönetimine çalışmalarında başarılar diledi. Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından iyi niyet temennileriyle sona erdi.



