Geçtiğimiz mayıs ayında Adıyaman Valiliği görevinden Aydın Valiliği'ne atanan Dr. Osman Varol, Söke'deki temaslarıyla dikkat çekti. İlçede kamu yatırımlarını yerinde inceleyen Varol, programının önemli bir bölümünü ise vatandaş ve esnaf ziyaretlerine ayırdı.

"VATANDAŞIN SESİ EN BÜYÜK ÖNCELİĞİMİZ"
Söke çarşısında iş yerlerini tek tek ziyaret eden Vali Varol, esnaflarla sohbet ederek hayırlı işler dileğinde bulundu. Vatandaşların talep ve beklentilerini dinleyen Varol, notlar alarak sorunların çözümüne yönelik değerlendirmelerde bulundu. Gerçekleştirdiği ziyaretlerde Vali Varol, halkla birebir temas kurdu. Çarşı esnafının taleplerini dinleyen Varol, vatandaşlarla da uzun süre sohbet etti. Vali Varol, ziyaretlere ilişkin yaptığı değerlendirmede, "En büyük önceliğimiz vatandaşımızın sesi, esnafımızın emeğidir" dedi.

ARKASINDA POZİTİF BİR İZLENİM BIRAKTI
Yatırımlara gösterdiği yakın ilginin yanı sıra halkla iç içe olmasıyla da dikkat çeken Vali Varol, Söke programını tamamladıktan sonra ilçeden olumlu izlenimlerle ayrıldı. Esnaf ve vatandaşlarla kurduğu sıcak diyaloglar, ilçede günün en çok konuşulan konularından biri oldu. Sökeliler, devletin en üst temsilcisini aralarında görmekten memnuniyet duyduklarını ifade ederken, ziyaret boyunca ortaya çıkan samimi görüntüler takdir topladı.



