Aydın’ın Nazilli ilçesinde şehir merkezinde bulunan bir ağaç, arıların yoğun istilasına sahne oldu. Belediye Meydanı’nda yer alan ağaçta yüzlerce arının kümelendiği görüldü.

Başkan Yetişkin'den evlenecek çiftlere destek: Kent Zarafet Merkezi açıldı
Başkan Yetişkin'den evlenecek çiftlere destek: Kent Zarafet Merkezi açıldı
İçeriği Görüntüle

VATANDAŞ KAYDA ALDI, EKİPLERE HABER VERİLDİ

Durumu fark eden bir vatandaş, arı yoğunluğunu cep telefonu kamerasıyla kayıt altına aldı. Görüntülerde arıların ağacın belirli bir bölümünde toplandığı ve yoğun bir hareketlilik olduğu görüldü. Vatandaş, ardından durumu İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine bildirdi.

Whatsapp Image 2026 04 20 At 14.42.41 (1)

GÜVENLİ NAKİL HAZIRLIĞI

Bölgeye yönlendirilen ekiplerin, kraliçe arının da bulunduğu kovanı zarar vermeden alarak güvenli bir şekilde başka bir bölgeye nakletmesi bekleniyor. Çalışmanın kısa sürede tamamlanacağı öğrenildi.

Muhabir: Mürvet Nazlı ALTINAYAR