Geçtiğimiz ay Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Aydın eski valisi Yakup Canbolat, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu ve çok sayıda davetlinin de katılımıyla Nazilli Erzurumlular Derneği’nin yeni hizmet binasını açılışı gerçekleşmişti. Açılış programına katılan Başkan Çerçioğlu’na desteklerinden dolayı teşekkür etmek isteyen dernek yönetimi, bu kez iadeyi ziyaret gerçekleştirdi.

Erzurumlulardan Cerciogluna Tesekkur Ziyareti 660171 4C0855

ÇERÇİOĞLU’NDAN TEŞEKKÜR

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Efeler ilçesindeki Tekstil Park'ta Nazilli Erzurumlular Derneği yönetimi ve vatandaşlarla bir araya geldi.

Erzurumlulardan Cerciogluna Tesekkur Ziyareti 660171 58653A

Başkan Çerçioğlu, ziyaret sonrası yaptığı açıklamada, “Nazilli Erzurumlular Derneği Başkanı Sayın Yüksel Karabıyık, dernek yöneticileri ve vatandaşlarımızla bir araya geldik. Nazik ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ederiz” ifadelerini kullandı.

Erzurumlulardan Cerciogluna Tesekkur Ziyareti 660171 320611

Didim'de emlakçının uyanıklığı tapu dolandırıcılığının önüne geçti
Didim'de emlakçının uyanıklığı tapu dolandırıcılığının önüne geçti
İçeriği Görüntüle

Nazilli Erzurumlular Derneği yönetimi, misafirperverliği nedeniyle Başkan Çerçioğlu’na teşekkür ederken, ziyaret günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Erzurumlulardan Cerciogluna Tesekkur Ziyareti 660171 64C862

Kaynak: HABER MERKEZİ