Nazilli Belediyesi '41 kere maşallah' dedirtti
Nazilli Belediyesi '41 kere maşallah' dedirtti
İçeriği Görüntüle


Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Aydın Valiliği görevine atanan Dr. Osman Varol için düzenlenen karşılama töreninin ardından Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’ndan dikkat çeken bir açıklama geldi. Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Çerçioğlu, yeni Vali Varol’a başarı dileklerini ileterek Aydın için ortak çalışma ve iş birliği vurgusu yaptı.

İŞBİRLİĞİ VURGUSU

Başkan Özlem Çerçioğlu, Aydın’ın geleceği adına ortak çalışma vurgusu yaptı. Çerçioğlu paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Aydın Valiliği görevine atanan Sayın Dr. Osman Varol’u il protokolümüz ile birlikte karşıladık. Sayın Valimize şehrimize hoş geldiniz diyor, yeni görevinde başarılar diliyoruz. Aydınımız için yapılacak tüm çalışmalarda Sayın Valimiz ile iş birliği içinde olmaktan onur duyacağız.”

Baskan Cercioglu Isbirligi Icinde Olmaktan Onur Duyacagiz 660422 4B1480-2

Kaynak: HABER MERKEZİ