Ziyaret sırasında Aydın Şehir Hastanesi Başhekimi Engin Tetik ile de bir araya gelen Mustafa Savaş, Savcı'nın tedavi süreci hakkında bilgi aldı. Hastanede tedavi gören diğer vatandaşları da unutmayan Savaş, tüm hastalara acil şifalar diledi.
SAVCI’YA MORAL DESTEĞİ VERDİ
Savaş, yaptığı açıklamada, "Aydın Şehir Hastanesinde tedavi görmekte olan Yenipazar önceki dönem Belediye Başkanımız Sayın Zafer Savcı'yı ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulunduk. Sağlık durumu hakkında Başhekimimiz Sayın Engin Tetik'ten bilgi aldık. Sayın Başkanımıza ve tüm hastalarımıza Rabbimden acil şifalar diliyorum." ifadelerini kullandı.
Muhabir: KAZIM YÖRÜKCE




