Aydın’ın Nazilli ilçesine bağlı kırsal Bayındır Mahallesi’nde meydana gelen talihsiz olayda, iğlek toplamak için ağaca çıkan bir kişi düşerek ağır yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, 42 yaşındaki H.E., iğlek toplamak amacıyla ağacın tepesine çıktı. Bir süre sonra dengesini kaybeden H.E., metrelerce yükseklikten yere düştü. Çevrede bulunan vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.

İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı, ambulansla hastaneye kaldırıldı. Burada yapılan tedavisinin ardından durumunun ciddiyeti nedeniyle Aydın Şehir Hastanesi’ne sevk edildi.

Ekmek paralarını kazanırken canından oluyorlardı : Kuyucak’ta evli çift zehirlendi
Ekmek paralarını kazanırken canından oluyorlardı : Kuyucak’ta evli çift zehirlendi
İçeriği Görüntüle

Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.

Muhabir: Mürvet Nazlı Altınayar