Aydın Yeşilay İl Başkanlığı, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı. 2026 Bağımsızlık Yılı etkinlikleri kapsamında Atatürk Kent Meydanı'nda kurulan bilgilendirme ve farkındalık standında vatandaşlara bağımlılıklarla mücadele konusunda bilgi verildi.
Yeşilay Aydın İl Başkanı Sencer Gündüz, yönetim kurulu üyeleri ve gönüllülerin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, özellikle gençlerin bağımlılıklardan uzak tutulmasının önemine dikkat çekildi.

MOTOSİKLETLİLERDEN ANLAMLI KORTEJ
Etkinlik kapsamında AYMOT gönüllü motosiklet grupları da bağımlılıkla mücadeleye destek verdi. Motosiklet tutkunları şehir merkezinde gerçekleştirdikleri farkındalık sürüşüyle 26 Haziran'ın önemine dikkat çekerek vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Şehir sokaklarında oluşturulan kortej, uyuşturucu kullanımına ve kaçakçılığına karşı toplumsal duyarlılığın artırılması adına güçlü bir mesaj verdi.

" BİRLİKTE BAĞIMSIZ BİR GELECEK"
Yeşilay Aydın İl Başkanı Sencer Gündüz, etkinliğe katkı sunan tüm gönüllülere teşekkür ederek bağımlılıkla mücadelenin toplumun ortak sorumluluğu olduğuna vurgu yaptı. Gündüz, "Bağımlılıkla mücadeleye verdikleri anlamlı destek ve farkındalık sürüşüne katkılarından dolayı tüm gönüllü motosiklet gruplarımıza gönülden teşekkür ediyoruz. Birlikte daha güçlü, birlikte bağımsız bir gelecek için çalışmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.



