Aydın’ın Nazilli ilçesinde bulunan Galericiler Sitesi’nde park halindeki bir otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle çıkan yangında kullanılamaz hale geldi. Olay, çevrede kısa süreli paniğe neden oldu.
VATANDAŞLAR DURUMU 112’YE BİLDİRDİ
Edinilen bilgilere göre, Galericiler Sitesi’nde park halinde bulunan otomobilden bir anda dumanlar yükselmeye başladı. Kısa sürede büyüyen alevleri fark eden çevredeki vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbar etti.
İTFAİYE EKİPLERİ ZAMANINDA MÜDAHALE ETTİ
İhbar üzerine bölgeye Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi. Olay yerine kısa sürede ulaşan ekipler, yangına hızlı şekilde müdahale ederek alevlerin çevredeki araçlara sıçramasını önledi. Kontrol altına alınan yangının ardından araçta soğutma çalışması yapıldı.
YANGININ NEDENİ ARAŞTIRILIYOR
Yangında otomobilde maddi hasar meydana gelirken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı. Olayla ilgili araştırmanın sürdüğü öğrenildi.




