Ömer Altuntaş başkanlığındaki ASKF, bölge toplantılarına devam ediyor. Nazilli'nin ardından bölge toplantısının ikincisi Söke’de gerçekleştirildi. Söke Gençlik Merkezi'nde gerçekleştirilen toplantıya ASKF Başkanı Ömer Altuntaş, ASKF Altyapılardan Sorumlu Başkan Yardımcısı Kaya Özcan, ASKF Söke ve Kuşadası Bölge Sorumluları Kenan Sarızeybek ve İsmail Tütüncü ile birlikte katılım sağladı. Toplantıya kulüpler de yoğun ilgi gösterdi.
"ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ"
Toplantıyla ilgili açıklamalarda bulunan ASKF Başkanı Altuntaş, "Her zaman söylediğimiz gibi altyapılar bizim için büyük önem taşımaktadır. Bu doğrultuda U11, U12 ve U13 liglerine geçtiğimiz sezon katılım sağlayan kulüplerimizle bölge bölge yapacağımız toplantılarımıza devam ediyoruz ve devam edeceğiz. Geçtiğimiz sezon U11-U12-U13 liglerine yer alan kulüplerimizin yoğun katılımını görmekten mutluluk duyduk. Toplantımıza ev sahipliği yapan Söke Gençlik ve Spor İlçe Müdürümüz Turan Günel’e ayrıca teşekkür ediyoruz. Birlikte daha güçlü bir altyapı organizasyonu oluşturmak amacıyla kulüplerimizle el ele çalışmaya devam edeceğiz."






