2025-2026 eğitim öğretim yılının ilk dönemi bugün itibariyle sona erdi. Aydın il genelinde resmi ve özel okullarda eğitime dahi olan 190 bin 553 öğrenci ve 17 bin 607 öğretmen karne sevincine ortak olurken, turizm kenti Kuşadası'nda ise resmi okullarda eğitim veren 14 bin öğretmen ile 15 bin 949 resmi ve 2 bin 3 özel okul olmak üzere toplam 17 bin 952 öğrenci karne heyecanına ortak oldu. Sabah saatlerinde, Kuşadası Rahime Bilici İlkokulu'nda düzenlenen karne töreni programına Kuşadası İlçe Kaymakamı İbrahim Keklik, Kuşadası İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Hanefi Çelik, Kuşadası Rahime Bilici İlkokulu Müdürü Dilek Tekin ve öğretmenler ile öğrenci velileri yoğun katılım gösterdi. Okullarda düzenlenen etkinlik programlarının ardından karnelerine kavuşan öğrenciler, heyecanla bekledikleri yaz tatiline de ilk adımlarını da atmış oldu.

"SAĞLIKLI VE HUZURLU BİR TATİL DİLİYORUM"
Kuşadası Rahime Bilici İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katılan Kuşadası Kaymakamı İbrahim Keklik, sözlerinde, ''Yıl boyunca evlatlarımızı büyük bir sabır, şefkat ve rehberlikle geleceğe hazırlayan değerli öğretmenlerimize yürekten teşekkür ediyorum. Eğitim yolculuğunda okullarımızın en büyük destekçisi olan, çocuklarını sevgiyle sarmalayan velilerimize de şükranlarımı sunuyorum. Unutmayalım ki, eğitim ailede başlar ve okulla taçlanır.Bu duygu ve düşüncelerle, karnesi ne olursa olsun tüm öğrencilerimizi canıgönülden tebrik ediyor; tüm eğitim camiamıza, öğrencilerimize ve ailelerimize sağlıklı, huzurlu ve neşe dolu bir yaz tatili diliyorum. Hepinize iyi tatiller.'' sözlerine yer erdi.





