Ayakta veya yatarak teşhis ve tedavi hizmeti almak amacıyla sağlık tesisine müracaat eden vatandaş, müracaatı esnasında MEDULA sistemi üzerinden yapılan müstehaklık sorgulaması sonucunda provizyon alınamaması durumunda Sosyal Güvenlik merkezine gitmek zorunda kalıyordu. Merkezde gerekli işlemleri tamamladıktan sonra tekrar hastaneye gelen vatandaş, hem hastalıkla mücadele etmekte, hem de zaman kaybına uğramaktaydı. Yapılan çalışmalarda birçok sorunun uzaktan çözülebileceği anlaşıldı.

PROTOKOL İMZALANDI


Vatandaşın emek ve zaman kayıplarını önlemek ve sorunun yerinde çözümlenmesini sağlamak amacıyla İl Sağlık Müdürlüğü ve Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü arasında iş birliği protokolü imzalandı. İmzalanan protokol kapsamında Aydın Devlet Hastanesi, Atatürk Devlet Hastanesi, Nazilli Devlet Hastanesi ve Aydın Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi bünyesinde 'SGK-Hastane Çözüm Noktası' oluşturuldu. Hizmet içi eğitimlerini tamamlamasının ardından, 'SGK-Hastane Çözüm Noktası'nda iş başı yapan İl Sağlık Müdürlüğü personeli, Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü’nde görevli personel ile iletişime geçip vatandaşın provizyon sorunlarını yerinde çözmeye başladı.