‘Güvercin Masa’ 7/24 vatandaşın hizmetinde

Kuşadası Belediyesi bünyesinde vatandaşların başvurularını, şikayetlerini ve taleplerini kayda alarak gerekli birimlerle koordinasyon kuran “Güvercin Masa”, vardiyalı mesai ile 24 saat görev yapmaya başladı.

+1
Haber albümü için resme tıklayın

Vatandaşların ıslak imzalı dilekçe ile başvuruda bulunabildiği, 7/24 çağrı merkezinden kayıt oluşturabildiği, evlerinde, dükkanlarında ya da sokakta gezici ekiplere veya e-posta ve sosyal medya aracılığıyla taleplerini ilettiği birim olan Güvercin Masa, sosyal belediyecilik alanında hizmet kalitesini arttırıyor.

VATANDAŞLAR BELEDİYE İLE DİREKT İLETİŞİM SAĞLIYOR

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, Güvercin Masa’nın koordinasyon birimi olarak belediye ile vatandaş arasındaki en önemli köprü olduğunun altını çizdi. Başkan Ömer Günel, “Güvercin Masa vatandaşlardan hangi kanaldan olursa olsun almış olduğu talepleri; belediyemizin ilgili müdürlüklerine ileten birim olarak görev yapıyor. Vatandaşlarımızdan gelen talebi oluşturur oluşturmaz ilgili müdürlüğe havalesini sağlayarak, 48 saat içerisinde başvurunun durumu ile ilgili telefon aracılığı ile vatandaşa bilgilendirme yapıyor. Güvercin Masa, sadece çağrı merkezi olarak değil aynı zamanda Gezici Ekip ve Koordinasyon Merkezi olarak da kentimizin tamamında mobil ekiplerimiz ile vatandaşlarımızın taleplerini topluyor. Vatandaşların taleplerinin gerçekleşmesi durumunda tekrar telefon aracılığı ile geri dönüş sağlayıp bilgilendirme yapıyor” dedi.

Güvercin Masa’nın Kuşadası Belediyesi’nin twitter, instagram, facebook hesapları ile web sitesi üzerinden oluşturulan taleplerin takibini yaptığını da ifade eden Başkan Ömer Günel, “Güvercin Masa bizim belediyecilik anlayışımızda çok önemli bir yere sahip. Vatandaşlarımız ile belediye arasında direkt iletişim merkezi olarak sosyal belediyecilik anlayışımızın olmazsa olmazı” diye konuştu.

KUŞADASI BELEDİYESİ GÜVERCİN MASA

Güvercin Masa, Başvuru Masası, 7/24 Çağrı Merkezi, Gezici Ekip ve Koordinasyon Merkezi birimlerinden oluşuyor. Başvuru Masası, dilekçelerin kaydının yapıldığı başvuru kanalı olarak görev yapıyor. 7/24 Çağrı Merkezi, 0256 460 4 040 numaralı telefon aracılığı ile taleplerin 7/24 iletilebildiği birim olarak faaliyet gösteriyor. Gezici Ekip ise mahallelerde, sokaklarda ve hanelerde talep alan birim konumunda bulunuyor.

13 Eylül 2019 Aydin/ Kuşadasi- Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Aydın Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Aydın Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Aydin Markaları

Aydın Ses Gazetesi, Aydin ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (256) 213 16 50
Reklam bilgi


Anket Sitemizi nasıl buldunuz?