Türk Telekom yetkili bayisinden evine 2 yıl taahhüt süreli internet aboneliği aldığını belirten 60 yaşındaki Soner Topçu, taahhüt süresi dolan aboneliğini iptal etmek için aboneliği kendisine satan bayiye başvurduğunu söyledi. Bayinin iptal başvurusunu 'Sistem yok' diyerek kabul etmediğini iddia eden Topçu, "Engelli bir vatandaş olarak, aboneliğimi iptal ettirmek için bir hafta boyunca aynı bayiye gitmek zorunda kaldım. Çünkü bayi çalışanları sürekli beni 'Sistem yok' diyerek geçiştirdi ve iptal başvurumu kabul etmedi. Çalışanlar en sonunda beni Türk Telekom Müdürlüğü'ne yönlendirdi" diye konuştu.

ŞİKAYETÇİ OLDU

Bayinin aboneliğini iptal etmemesi üzerine Türk Telekom Müdürlüğü'nün yolunu tuttuğunu kaydeden Topçu, "Allah'tan müdürlük iptal başvurumu hemen kabul etti. Yoksa istemediğim halde internet faturasını ödemeye devam edecektim. Beni, mağdur eden bayinin başka vatandaşlarımızı da sıkıntıya düşürmesini istemedim. Bundan dolayı bayi ile ilgili müdürlüğe şikayet dilekçesi verdim. Yetkililerin de satış yapıp iptal başvurusu almayan bayi hakkında gerekeni yapacağını umuyorum" dedi.