Türk Telekom yetkili bayisinden evine 2 yıl taahhüt süreli internet aboneliği aldığını belirten 60 yaşındaki Soner Topçu, taahhüt süresi dolan aboneliğini iptal etmek için aboneliği kendisine satan bayiye başvurduğunu söyledi. Bayinin iptal başvurusunu 'Sistem yok' diyerek kabul etmediğini iddia eden Topçu, "Engelli bir vatandaş olarak, aboneliğimi iptal ettirmek için bir hafta boyunca aynı bayiye gitmek zorunda kaldım. Çünkü bayi çalışanları sürekli beni 'Sistem yok' diyerek geçiştirdi ve iptal başvurumu kabul etmedi. Çalışanlar en sonunda beni Türk Telekom Müdürlüğü'ne yönlendirdi" diye konuştu.
İnterneti kolay aldı, zor iptal ettirdi
Aydının Efeler ilçesinde yaşayan engelli vatandaşlardan Soner Topçu, taahhüt süresi dolan internet aboneliğinin iptal başvurusunu, aboneliği kendisine satan yetkili internet bayisinin kabul etmediğini iddia etti.
Trend Haberler
Konserde evlenme teklifi Kuşadası’na damga vurdu
Nazilli'de sağanak yağış etkili oldu, ağaçlar devrildi
İş arayanlar dikkat -Nazilli ve çevre ilçelerden 150 kişi alınacak
Kuyucak'ta 4 bin metrekare arazi için acele kamulaştırma kararı
Karacasu'da devrilen ağaçlar ortalığı yıktı geçti
Meksa Yatırım, 15'inci şubesini Nazilli'de açtı