AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu ile AK Parti Aydın Milletvekili Seda Sarıbaş da katıldı. Program öncesinde Başkan Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bir süre sohbet etti.
"DAHA FAZLA ÇALIŞMAYA DEVAM EDECEĞİZ"
Toplantının ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Çerçioğlu, "Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.






