Sevgililer Günü’ne özel kampanyalarının olduğunu söyleyen İşletmeci Sevda Sadiç, trend modeller hakkında da bilgiler verdi. Nazilli’de 14 Şubat Sevgililer Günü yoğunluğu yaşanmaya başladı. Sevdiklerine hediye almak isteyen çiftler, kuyumcularda tektaş yüzük, kolye ve bileklik tercih ediyor. Nazilli’de yaklaşık 2 ay önce faaliyete giren CHN Kuyumculuk ise farklı konsepti ve tasarımları ile ilçede dikkat çekmeye devam ediyor. Ürün yelpazesi ve özel günlerdeki kampanyaları ile Nazillililerin hizmetinde olduklarını söyleyen CHN Kuyumculuk işletmecisi Sevda Sadiç, “Sevgililer Günü’ne özel olarak seçilmiş ürünlerimizde 5 bin TL ve üzeri alışverişlerimizde hediyemiz ve kampanyamız var” dedi.

"NAZİLLİLİLERİN İLGİSİNDEN DOLAYI GURURLUYUZ"

CHN Kuyumculuk olarak Nazilli’de ilk şube olmanın haklı gururunu yaşadıklarını ifade eden Sadiç, müşterilerinin kendilerine göstermiş oldukları ilgiden dolayı teşekkür etti. Sadiç, “CHN Kuyumculuk olarak 25 Aralık 2021’de açılışımızı yaptık. Yeni açılmamamıza rağmen inanılmaz bir yoğun taleple karşılaştık. Şahsım adına böyle bir taleple karşı karşıya kalacağımızı tahmin bile etmiyordum. Beklentimin çok üzerinde oldu. Bugüne kadarki tecrübelerimiz ve verdiğimiz güvenin talebi artırdığını düşünüyorum. Bizler için gurur kaynağı oldu. CHN Kuyumculuk, franchise bir marka ve en önemlisi Nazilli’de ilk franchise mağazası biz olduk. Markamızın ismini taşıyor olmaktan, kendi işimizi yapıyor ve en kaliteli ürünleri halkımıza sunmuş olmaktan çok mutlu ve gururluyuz” şeklinde konuştu.

"MÜŞTERİLERİMİZİN MUTLULUĞU, BİZİ MUTLU EDİYOR”

Farklı konsept ve tasarımlarının olduğunun altını çizen Sevda Sadiç, “Konsept olarak Nazilli’de olmayan bir tarzımız var. Bence Nazilli’nin çoktan hakketmiş olduğu bir konsept. Çeşit azlığından ya da farklı konseptleri Nazilli’de bulamayan müşterilerimizin çevre illere gitmek zorunda kalması bizleri üzüyordu. Artık bu talebi karşılayabildiğimizi düşünüyorum. Bunun çok daha iyi olacağına inanıyorum çünkü yolun çok başındayız. Ürün konseptimiz çok farklı. Artık insanlar farklı ürünleri istiyor. Müşterilerimizin mutluluğu bizi de mutlu ediyor. Bir de maliyetlerimiz farklı. Bu kadar farklı konsepte işçiliklerimizin çok uygun olması nedeniyle müşterilerimiz, maliyet olarak dışardaki pek çok üründen daha uyguna ürün alabiliyor. Misafirlerimizin üzerinde ürünlerimizi görmek bizi çok memnun ediyor” diye konuştu.

"PIRLANTA VE ELMASIN MANEVİ DEĞERİ ÇOK YÜKSEK"

Modellerinde yaş sınırlamasının olmadığını 7’den 70’e her ürünü her yaş kesimde görmenin mümkün olduğunu vurgulayan Sadiç, pırlanta ve elmasların manevi bir miras olduğunu söyledi. Sadiç, “Artık genç ve yaşlı kesim diye bir şey kalmadı. Önceden böyle yaş sınırlaması vardı ama şu an yok. O kadar güzel konseptte ürünlerimiz var ki 60 yaşındaki bir kişi de ya da 20’li yaşlardaki genç kızlarımızda aynı ürünü üzerinde taşıyabilir. Herkese hitap edebiliyor olmak çok güzel. En trend modeller diyecek olursak dönemsel olarak değişiyor. Eğer pırlanta olarak bakıyorsanız şu an su yolu bilekliklerimiz moda. Tam tur, baget yüzüklerimiz, evlilik tekliflerinde olmazsa olmaz tek taş yüzüklerimiz, aileyi büyümeyi simgeleyen beş taş yüzüklerimiz, bizim vazgeçilmez ürünlerimiz. Artı elmas dediğimiz de her yaştan kesime hitap edebilen ürünlerimiz mevcut. Çünkü pırlanta ve elmas ürün çeşidinin maneviyat özelliği var. Maneviyat dediğimiz de maddi olarak ölçülemez. Nesilden nesile giden, kendimiz taktıktan sonra çocuklarımıza hatta torunlarımıza kadar bırakabileceğimiz miras ürünler. Dolayısıyla çok kıymetliler. Hiçbir zaman modasını güzelliğini geçirmeyen ürünlerimiz olarak vitrinlerimizi süslüyor” şeklinde konuştu.

"14 AYAR ALTIN BİLEKLİK KAMPANYAMIZ VAR"

14 Şubat Sevgililer Günü için kampanyalarının olduğu ve zaman zaman CHN Kuyumculuk olarak farklı ürün çeşitlerinde kampanyalar yapacaklarını açıklayan Sevda Sadiç, “Sevgililer Günü olarak seçilmiş ürünlerimizde 5 bin TL ve üzeri alışverişlerimizde hediyemiz ve kampanyalarımız var. 14 ayar altın bileklik hediye ediyoruz. Genelde gümüş üzerine hediyeli kampanyalar olurdu bizde 14 ayar bir ürün veriyoruz. Dönemsel olarak bu kampanyalarımıza devam edeceğiz. Ürün çeşitliliği farklılık gösterecektir. Pırlanta ürünlerimiz seçili olarak 0,20 karat bir baget yüzüğümüz var F Color yani en iyi renk skalası olan ürünlerimizden bir tanesi ve 2 bin 899 TL. 0,26 karat bir ürünümüz var yine baget bir bilekliğimiz yine F Color 4 bin 699 TL. Yine altın seçili ürünlerimizde kampanyalı ürünlerimiz var. Tüm Nazilli halkını mağazamıza davet ediyorum. Ürünlerimizi yakından görmelerini tavsiye ediyorum” dedi.
Muhabir: Yazar Silinmiş