Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu’nun olağan genel kuruluna katılmak üzere geçtiğimiz haftalarda Ankara’ya giden İncirliova Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Kenan Aysel, genel kurulda ayağının kayması sonucu yere düştü. Yaşadığı kaza sonrası hastaneye başvuran Aysel’in yapılan kontrollerinde sağ kolunda kırık olduğu tespit edildi.
SAĞ KOLU ALÇIYA ALINDI
Doktorların müdahalesinin ardından Aysel’in sağ kolu yarım alçıya alındı. Tedavisinin devam ettiği belirtilen Aysel, geçirdiği kazayla ilgili açıklama yaptı.
Sağlık durumunun iyi olduğunu belirten Aysel, “Ayağımız kaydı, yere düştük. Çok şükür sağlık durumum iyi. Sağ kolumda bir kırık oluştu, yarım alçıya alındı. Allah herkesi hatadan, kazadan korusun. Bütün hastalara acil şifa versin. 5-6 gün sonra alçı çıkarılacak” ifadelerini kullandı.




