Nazilli Belediyesi hizmet binasının girişinde, süs havuzunun yerine kurulan ‘Halk Masası’ bugün itibariyle faaliyete geçti. Belediye hizmetlerinde halkla daha hızlı ve etkili bir iletişim sağlamak amacıyla oluşturulan bu birim, vatandaşların taleplerini ve şikayetlerini alarak ilgili birimlere iletecek. Talep ve şikayetlere en geç 3 gün içinde geri dönüş yapılacak ve sorunlar çözüme kavuşturulacak.

“SORUNLAR HIZLA ÇÖZÜLECEK”

Halk Masası’nın açılışında konuşan Belediye Başkanı Ertuğrul Tettik, vatandaşların sorunlarına hızlıca çözüm getirmeyi amaçladıklarını belirtti: “Vatandaşlarımızın işini kolaylaştırmak için Halk Masası’nı devreye alıyoruz. Artık vatandaşlarımız, belediye binasına geldiğinde uzun süre beklemek veya hangi birime gitmeleri gerektiğini bilmemek gibi sorunlarla karşılaşmayacak. Masaya gelen vatandaşlarımızın talepleri hemen kayda alınacak ve ilgili birimlere iletilecek. Amacımız, en geç 3 gün içinde geri dönüş yapmak; bu süre daha kısa da olabilir. Sorunları hızlıca çözmek için buradayız. Ayrıca, belge işlemleri veya diğer yardımlar için de vatandaşlarımız görevli arkadaşlarımızla birlikte işlerini kolayca halledecek.”

ADÜ'lü öğrenciler Karacasu'yu keşfetti ADÜ'lü öğrenciler Karacasu'yu keşfetti

Halk Masası, 4 kişilik bir personelle hizmet verecek ve vatandaşların karşılaştığı bürokratik engelleri en hızlı şekilde ortadan kaldırmayı hedefliyor.

Muhabir: M. NAZLI ALTINAYAR