Nazilli’de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşadı. Pirlibey İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen karne töreni, öğrenci, öğretmen, veli ve ilçe protokolünün yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.

PROTOKOLDEN YOĞUN KATILIM
Karne törenine Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan’ın yanı sıra kurum müdürleri, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Törende öğrencilerin heyecanı ve mutluluğu yüzlerinden okunurken, aileler de çocuklarının sevincine ortak oldu.

DERECEYE GİRENLER ÖDÜLLENDİRİLDİ
Program kapsamında eğitim hayatlarında başarılı olan ve dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi. Başarılı öğrencilere ödülleri ilçe protokolü tarafından takdim edilirken, öğrenciler büyük gurur yaşadı.

GÖSTERİLER BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI
Karne töreninde öğrenciler tarafından hazırlanan halk oyunları ve koro gösterileri de sahnelendi. İzleyenlerden uzun süre alkış alan gösteriler, törene renk kattı.

KAYMAKAM KAN’DAN İYİ TATİL DİLEĞİ
Programın sonunda sınıfları ziyaret eden Kaymakam Huriye Küpeli Kan ve beraberindeki protokol üyeleri öğrencilere karnelerini dağıttı. Öğrencilerle yakından ilgilenen Kaymakam Kan, tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek yaz dönemini dinlenerek ve bol bol kitap okuyarak değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.




