Aydem’den randevu sistemi önerisi

Ses Gazetesi’nin geçtiğimiz günlerde gündeme getirdiği ‘Karacasu'da elektrik faturası kuyruğu vatandaşların tepkisi çekiyor’ haberinin ardından açıklama yapan Aydem yetkilileri vatandaşları online ödemeler ve randevu sistemi hakkında bilgilendirdi. Pandemi sürecinde vatandaşları dikkatli olmaya davet eden Aydem yetkilileri, maske ve sosyal mesafe kurallarına dikkat edilmesini istedi.

Harun Reşit Akgül
Harun Reşit Akgül Tüm Haberleri
Haber albümü için resme tıklayın

Randevu sistemi aracılığıyla hem zaman kaybının önüne geçildiğini hem de oluşabilecek yoğunlukların önüne geçildiği vurgulanan açıklamada Aydem yetkilileri şu ifadelere yer verdi; “Dünya olarak koronavirüs salgını nedeniyle zor zamanlar geçirdiğimiz bu günlerde, şirket olarak salgını en az hasarla atlatabilmek için üzerimize düşen sorumluluğu yerine getiriyor ve tüm tedbirleri almaya büyük özen gösteriyoruz. Bu süreçte müşterilerimizden, içeriye sırayla girmelerini ve her zaman sosyal mesafe kuralına uymalarını rica ediyoruz ve gerekli uyarıları, devamlı olarak yapıyoruz. Bunun yanı sıra müşterilerimiz, müşteri ilişkileri merkezlerimizde sıra beklemeden işlem yapabilmek için web sitemizde yer alan Online Randevu sayfası (www.aydemperakende.com.tr/tr/Randevu) üzerinden veya 0850 800 0 186 numaralı İletişim Merkezimizi arayarak randevu talebi oluşturulabileceklerini sizin aracılığınızla tekrar duyurmak isteriz.”

MÜŞTERİLERİN HAYATLARI KOLAŞLAŞTIRILIYOR


“Elektrik tedarik faaliyetleri kapsamında, müşterilerimize daha hızlı ve güvenli hizmet sunabilmek için bazı işlemlerimizi, dijital kanallar üzerinden de sürdürmekteyiz. Müşterilerimiz, işlemlerini www.aydemperakende.com.tr adresinden, e-Devlet üzerinden ve dijital bankacılık üzerinden yapabilmektedirler. Online ödeme, anlaşmalı bankalar ve talep/itiraz başvuruları gibi çoğu işlemi web sitemizdeki online işlemler platformuna (online.aydemperakende.com.tr) taşımıştık. Online işlemler, müşterilerimizin hayatlarını son derece kolaylaştırmaktadır.”


OTOMATİK ÖDEME TALİMATI MAĞDURİYETİ ÖNLEYEBİLİR


Açıklamanın devamında; “Fatura ödemeleri işlem ücreti alınmayan Müşteri İlişkileri Merkezlerimizden, Online İşlemler kanalımızdan ve anlaşmalı bankalardan yapılabilmektedir. Aynı zamanda anlaşmalı bankalarımızın ATM, internet, mobil uygulama, telefon kanalları üzerinden veya veznelerinden de ödemeleri gerçekleştirilebilmektedir. Müşteri İlişkileri Merkezlerimizin adres bilgilerine, Online İşlemler kanalımıza ve anlaşmalı banka detaylarına aydemperakende.com.tr adresinden ulaşabilmektedir. Bunun yanı sıra müşterilerimiz, müşterisi oldukları bankaya başvurarak Aydem Perakende Sözleşme Hesap Numaralarını belirterek otomatik ödeme talimatı da verebilirler. Müşterilerimizin herhangi bir mağduriyet yaşamaması için yönlendirdiğimiz ödeme kanallarını tercih etmelerini önemle hatırlatırız” ifadeleri kullanıldı.

25 Kas 2020 - 22:23 Aydin- Gündem

Muhabir Harun Reşit Akgül


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Aydın Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Aydın Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Aydın Ses Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Aydın Ses Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.



Aydin Markaları

Aydın Ses Gazetesi, Aydin ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (256) 213 16 50
Reklam bilgi


Anket Sitemizi nasıl buldunuz?