Aydın Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından, her yıl Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen geleneksel aşure ikramı bu yıl da yoğun katılım ve büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Efeler ilçesinde Süleyman Bey Camii önünde öğle namazına müteakip başlayan aşure hayrına, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Vatandaşlar, aşure için uzun kuyruklar oluşturdu. Ay-yıldız şeklinde süslenen aşure vatandaşlara ikram edildi. Aşure hayrına Aydın Valisi Dr. Osman Varol ve Aydın Vakıflar Bölge Müdürü Mücahid Vural da katıldı.

VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR
Vali Varol ve Bölge Müdürü Mücahid Vural, kendi elleriyle vatandaşlara aşure ikram etti. Toplamda 4 bin kişilik aşure ikramı gerçekleştiren Aydın Vakıflar Bölge Müdürlüğü, birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü bir kez daha yaşattı. Vatandaşlar, aşure hayrından dolayı Aydın Vakıflar Bölge Müdürlüğü’ne teşekkür etti.





