4 Mart itibarıyla, satış performansı düşük ve hazırlanması zahmetli olan 13 ürün Starbucks menüsünden çıkarılacak. Şirket, bu hamleyle müşteri deneyimini iyileştirmeyi ve en çok tercih edilen içecekleri ön plana çıkarmayı hedefliyor. Listeden çıkarılan ürünler arasında Iced Matcha Lemonade, Espresso Frappuccino ve Royal English Breakfast Latte gibi içecekler bulunuyor.
Öte yandan, geçtiğimiz ay tanıtılan Cortado ve yakında satışa sunulacak Iced Cherry Chai gibi yeni içecekler menüde kalmaya devam edecek. Mevsimlik spesiyallerde ise herhangi bir değişiklik planlanmıyor.
Operasyonel Yeniden Yapılanma
Şirketin CEO’su Brian Niccol, çalışanlara gönderdiği mesajda, iş gücünde küçülmeye gidileceğini ve bazı açık pozisyonların iptal edileceğini belirtti. Niccol, bu değişikliklerin Starbucks’ın daha entegre ve verimli bir işleyişe kavuşmasını sağlayacağını vurguladı.
Şirketin ABD operasyonlarında 2025 mali yılı sonuna kadar yüzde 30’luk bir küçülme yaşanması beklenirken, alınan kararların Starbucks’ın uzun vadeli stratejisine katkı sağlaması öngörülüyor.
İŞTE ÇIKARILAR O ÜRÜNLER
- Iced Matcha Lemonade
- Espresso Frappuccino
- Caffè Vanilla Frappuccino
- Java Chip Frappuccino
- White Chocolate Mocha Frappuccino
- Chai Crème Frappuccino
- Caramel Ribbon Crunch Crème Frappuccino
- Double Chocolaty Chip Crème Frappuccino
- Chocolate Cookie Crumble Crème Frappuccino
- White Chocolate Crème Frappuccino
- White Hot Chocolate
- Royal English Breakfast Latte
- Honey Almondmilk Flat White





