Efeler Belediyesi, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunan Çağrı Merkezi ile vatandaşların talep ve önerilerini hızla yerine getirmek için özveriyle çalışmaya devam ediyor. Vatandaşlar, Efeler Belediyesi’nin Çağrı Merkezi’ni diledikleri zaman arayarak istek ve önerilerini iletebilirken, Efeler halkının başvurusunu alan ekipler, konuyu ilgili birimlere ileterek çözüm sürecini hızla başlatabiliyor. Bu kapsamda görev alan Çağrı Merkezi çalışanları Ağustos ayında 2 bin 581 başvuru aldı. Çağrı Merkezi aracılığı ile gelen taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandıran Efeler Belediyesi’nin henüz gerçekleştiremediği 90 adet talep ise ilgili birimlerin çalışma takvimine eklendi. Rutin çalışmalarına titizlikle devam eden müdürlükler, vatandaşların talep ve önerilerini de sırasıyla gerçekleştirmeyi sürdürüyor.

Efeler Belediyesi Taleplerin Yuzde 96Sini Sonuclandirdi Cf20Fa6D61F77Cf4Dde57F2Fdf03A583

Narin cinayetinde ağabey Baran'la ilgili yeni gelişme! Narin cinayetinde ağabey Baran'la ilgili yeni gelişme!

Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Belediyemize ulaşmak sadece bir telefon uzağınızda. Çağrı Merkezi numaramızdan 7/24 bize ulaşarak taleplerinizi iletebilir, çözüm sürecini başlatabilirsiniz. Uzman ekiplerimiz tarafından karşılanan her başvuru, titizlikle değerlendirilerek çözüme yönelik gerekli adımlar atılıyor. Vatandaşlarımız, belediye hizmetlerinden daha etkin bir şekilde faydalanmak için taleplerini diledikleri zaman iletebiliyor ve süreç hakkında bilgilendiriliyor” ifadelerini kullandı.

Efeler Belediyesi Taleplerin Yuzde 96Sini Sonuclandirdi 497F9B82Eaff08Aaa930A04Fb1B10Ed0

Kaynak: İHLAS HABER AJANSI