Aydın SES Gazetesi muhabirlerinden Mert CONA'nın haberine göre, Olay, Nazilli’ye bağlı Altınbaş Mahallesi Kıbrıs Caddesi üzerinde yaşandı. Alınan bilgiye göre, Hayırseverler çeşmesi önünde evine doğru giden B.B’yi sokak köpekleri ısırdı. Acı içerisinde yerde kalan yaşlı adamın yardımına çevredeki vatandaşlar koştu. Acı içerisinde yerde kalan B.B, sağlık ekiplerinin müdahalesi sonrası Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

ÇÖZÜM BULUNMASINI TALEP ETTİ

İlçede inşaat işinde çalıştığını öne süren B.B, 6 gün boyunca işe gidemeyeceğini söyledi. Sokak köpeklerine çözüm bulunmasını talep eden talihsiz adam Nazilli Belediyesi’ne avukatlar aracılığıyla mahkemeye vereceğini ifade etti. Bir ısırıkla kurtulduğunun altını çizen B.B, “Nazilli’nin her yerinde sokak köpekleri var. Çocuklarımızı büyük tehlikeler bekliyor. Çözüm bulunmasını talep ediyorum” dedi.
Muhabir: Yazar Silinmiş