Kuşadası Ticaret Odası (KUTO) eğitim seminerleri dizisine bir yenisini daha ekledi. KUTO toplantı salonunda gerçekleşen ve ‘Çağrı Merkezi / Müşteri Hizmetleri Hizmet Standartları’ adını taşıyan eğitime, çağrı merkezi konusunda, sektörde istihdam sağlamak isteyen ve kariyer hedefleyen davetliler katıldı.
A’DAN Z’YE ÇAĞRI MERKEZİ DİNAMİKLERİ KONUŞULDU
KUTO’da, Ebru Tunç eğitmenliğinde gerçekleştirilen eğitim semineri kapsamında Çağrı merkezi (call center) kavramının tanımı, Çağrı merkezinin bileşenleri, Çağrı merkezlerinin tarihçesi, Çağrı merkezlerinde kullanılan terimler, Çağrı merkezlerinde sunulan hizmetler,Çağrı tipine göre çağrı merkezleri, Kalite süreçleri ve verimlilik, Çağrı merkezi sektörü, Etkili iletişim teknikleri, Müşteri iletişimi,Planlama ve performans yönetimi, çağrı merkezinde hizmet standartlarını sağlamak için dikkat edilmesi gerekenler, hizmet kriterlerinde en son çağrıyı sonlandırmaya kadar olan bütün süreçlerde dikkat edilmesi gereken konular mercek altına alındı.