KIRTASİYE, TEMİZLİK MALZEMESİ, BİYOMEDİKAL MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR

101 KALEM MALZEME ALIMI (52 KALEM KIRTASİYE-41 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ-8 KALEM BİYOMEDİKAL MALZEMELER) mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası (İKN) : 2025/1988381

1- İdarenin
1.1. Adı : AYDIN NAZİLLİ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BAŞHEKİMLİĞİ
1.2. Adresi : CUMHURİYET MAH. BEŞEYLÜL CAD. NO:32 /B NAZİLLİ/AYDIN NAZİLLİ/AYDIN
1.3. Telefon numarası : (0256)312-4630
1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2- İhalenin

2.1. Tarih ve Saati : 12.12.2025 - 11:00
2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres : Cumhuriyet Mah. Beşeylül Cad. no:32 Nazilli/AYDIN


3- İhale konusu mal alımının

3.1. Adı : 101 KALEM MALZEME ALIMI (52 KALEM KIRTASİYE-41 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ-8 KALEM BİYOMEDİKAL MALZEMELER)
3.2. Niteliği, türü ve miktarı : 52 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ-41 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ-8 KALEM BİYOMEDİKAL SARF MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer : Aydın Nazilli Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Tüketim Ambarı
3.4. Süresi/teslim tarihi : Teslimatlar işe başlama tarihinden itibaren 31.12.2026 tarihine kadar ilgili depoya peyderpey teslim edilecektir. Sözleşme imzalanması mücbir sebeplerden dolayı uzaması halinde dahi, sözleşme 31.12.2026 tarihinde son bulacaktır Malzemeler işe başlama tarihinden itibaren merkezimizin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 10 (On) gün içerisinde ilgili Sarf Depolarına teslim edilecektir. (Tebligat Kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.) Muayene Komisyonunca gerekli görüldüğünde Kamu Kurumlarına analiz için numune gönderilebilir. Bu durumda analiz giderleri yükleniciye aittir. Malzemeler son kullanma tarihlerinin dolmasına 3 (Üç) ay kala, idaremiz tarafından bildirildiği takdirde 15 (Onbeş) gün içerisinde, yüklenici firma tarafından uzun miadlılar (en az 6 ay miyatlı) ile değiştirilecektir. Malzemelerin teslim yeri ve tarihi, ilgili İdare tarafından yazılı, e posta, telefon veya faks yolu ile bildirilecektir. Teslimat muayene komisyonu üyelerine yapılacaktır. Yüklenici teslim tarihini en az 1 (bir) gün öncesinden yazılı ve/veya sözlü olarak ilgili İdareye bildirilecektir. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır ve kabul edilmeyecektir. Teslimat 08.30 ile 15.30 arası yapılacaktır. Aksi hallerde doğacak sorumluluk Yükleniciye aittir. Malzemelerin depodaki yerine kadar taşıtılması Yükleniciye aittir ve teslimat Yüklenicinin yetkili elemanlarınca yapılacaktır.
3.5. İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.
4.3.1. Ürünün piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:
94-95-96-97-100-101 kalemler için Kapsam Dışı Beyanı
98. kalem Ve 99. kalem için TİTUBB/ÜTS Kaydı Belgeleri
4.3.2 Katalog ve/veya fotoğraf ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümana ilişkin belgelere ait bilgiler:
Katalog
4.3.3. Numune sunulması istenmektedir.


5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6- İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10- Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12- Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.

14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15- Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02339416