Olay Altıntaş Mahallesinde bulunan zincir elektronik mağazasında yaşandı. Nazilli’de inşaat işiyle uğraşan iş adamı Ali Kurt’un kendisi gibi iş adamı oğlu Ramazan Kurt, eşine sürpriz yapmak için bir akıllı cep telefonu aldı. Akşam hat takıldığında telefonun çalışmadığı görüldü. Bunun üzerine Kurt, ertesi gün açılış saati olan 10.00’da mağazaya gitti. Mağaza yetkileri de telefonu çalıştıramayınca, “Telefona versiyon atılacak” diyerek 2 saat sonra Kurt’un mağazaya gelmesini istedi. 2 saat sonra tekrar mağazaya giden Ramazan Kurt, sorunun çözülemediği ve telefonun servise gönderileceği cevabını aldı. Telefonu hiç kullanmadığını söyleyen Kurt’un avukatı aracığıyla telefon servise gönderildi. Kurt, servisten değişim cevabı gelmezse değişim için mahkemeye başvuracaklarını kaydetti.

“SATTIKLARI MALIN ARKASINDA DURMUYORLAR”

Telefonu hiç kullanmadıklarını ve kendilerine ayıplı mal satıldığını iddia eden iş adamı Ramazan Kurt, “Türkiye çapında bir mağaza ve güvenilir diye buradan aldık. Akşam telefonu alarak eve gittik. Evde telefon açılınca çalışmayınca kutusuna koyup, sabah mağaza açılır açılmaz mağazaya getirdik. Mağazadan da cihazı servise gönderelim cevabını alınca şok oldum. 15-20 gün sürer dediler. Hem ayıplı mal satıyorlar, hem de değiştirmiyorlar. Biz de telefonu alarak mağaza hakkında şikayetçi olmaya karar verdik. Bu kadar büyük bir zincir mağazanın küçük işlerle uğraşması bizi çok şaşırttı. Sattıkları mallarının arkasında durmuyorlar. Psikolojimizi bozdular. Biz sıfır aldığımız bir cihazı hiç kullanmadan 12 saat içinde geri götürdük, servis dediler asla kabul etmeyiz” ifadelerini kullandı. Mağaza yetkilileri ise iş yeri prosedürlerinin bu şekilde olduğunu, servisten gelen cevaba göre hareket edeceklerini belirttiler.