Eşine sürpriz yapmak istedi hayatının şokunu yaşadı

Nazilli’de iş adamı Ramazan Kurt, yeni aldığı ve hiç kullanmadan arızalı çıkan cep telefonuyla ilgili elektronik mağazasının, ‘servise göndereceğiz’ cevabıyla şok geçirdi. Mağazadan telefonun yenisini isteyen Kurt, olumsuz yanıt aldığını kaydetti. Kurt, servise gönderilen telefonla ilgili gelecek yanıta göre gerekirse olayı mahkemeye taşıyacağını dile getirdi.

Timuçin Kılıç
Timuçin Kılıç Tüm Haberleri
Haber albümü için resme tıklayın

Olay Altıntaş Mahallesinde bulunan zincir elektronik mağazasında yaşandı. Nazilli’de inşaat işiyle uğraşan iş adamı Ali Kurt’un kendisi gibi iş adamı oğlu Ramazan Kurt, eşine sürpriz yapmak için bir akıllı cep telefonu aldı. Akşam hat takıldığında telefonun çalışmadığı görüldü. Bunun üzerine Kurt, ertesi gün açılış saati olan 10.00’da mağazaya gitti. Mağaza yetkileri de telefonu çalıştıramayınca, “Telefona versiyon atılacak” diyerek 2 saat sonra Kurt’un mağazaya gelmesini istedi. 2 saat sonra tekrar mağazaya giden Ramazan Kurt, sorunun çözülemediği ve telefonun servise gönderileceği cevabını aldı. Telefonu hiç kullanmadığını söyleyen Kurt’un avukatı aracığıyla telefon servise gönderildi. Kurt, servisten değişim cevabı gelmezse değişim için mahkemeye başvuracaklarını kaydetti.

“SATTIKLARI MALIN ARKASINDA DURMUYORLAR”

Telefonu hiç kullanmadıklarını ve kendilerine ayıplı mal satıldığını iddia eden iş adamı Ramazan Kurt, “Türkiye çapında bir mağaza ve güvenilir diye buradan aldık. Akşam telefonu alarak eve gittik. Evde telefon açılınca çalışmayınca kutusuna koyup, sabah mağaza açılır açılmaz mağazaya getirdik. Mağazadan da cihazı servise gönderelim cevabını alınca şok oldum. 15-20 gün sürer dediler. Hem ayıplı mal satıyorlar, hem de değiştirmiyorlar. Biz de telefonu alarak mağaza hakkında şikayetçi olmaya karar verdik. Bu kadar büyük bir zincir mağazanın küçük işlerle uğraşması bizi çok şaşırttı. Sattıkları mallarının arkasında durmuyorlar. Psikolojimizi bozdular. Biz sıfır aldığımız bir cihazı hiç kullanmadan 12 saat içinde geri götürdük, servis dediler asla kabul etmeyiz” ifadelerini kullandı.

Mağaza yetkilileri ise iş yeri prosedürlerinin bu şekilde olduğunu, servisten gelen cevaba göre hareket edeceklerini belirttiler.

10 Ağustos 2019 Aydin/ Nazilli- Gündem

Muhabir Timuçin Kılıç


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Aydın Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Aydın Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

01

Kıdemli Mağdur Vatandaş - Tüketici haklarına dilekçeyle şikayetinizi iletin,hiç uğraşmayın mağazayla yada teknik servisle. Ayıplı mal satmayı görsünler. Sen onları arayıp duracağına, onlar seni arasın nolur şikayetinizden vazgeçin diye.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 12 Ağustos 19:07

Şehir Markaları

1 yıllık yayın süresi ve makul bütçesi ile markanızı parlatın.

0 (256) 213 16 50
Reklam bilgi

Anket Sitemizi nasıl buldunuz?