Koçarlılı vatandaşlar, kurulan hızlı çözüm hattını kullanarak telefonla veya WhatsApp üzerinden yetkililere ulaşabilecek. Fotoğraf ve videolar eşliğinde iletilen istek ve şikayetler, ilgili birimler tarafından detaylı bir şekilde incelenecek ve kısa sürede çözüme kavuşturulacak. Ayrıca, vatandaşlar istek ve şikayetlerini Koçarlı Belediyesi Hızlı Çözüm Merkezi Facebook sayfasından da iletebilecekler. Bu sayede, daha geniş bir platformda istek ve şikayetlerini ileterek seslerini duyurabilecekler.

Baskan Arici Hizli Cozum Merkezini Hayata Gecirdi 471183 Ef82A2Efdae42E6570264Ff63678Ec3A

Konuyla ilgili açıklama yapan Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, hızlı çözüm merkezine iletilen tüm istek ve şikayetlerin titizlikle değerlendirilerek vatandaşlara geri dönüş sağlanacağını ve sorunların en kısa sürede çözüme ulaştırılacağını söyledi.

Kuşadası’nın nüfusu bayramda 1 milyonu geçti Kuşadası’nın nüfusu bayramda 1 milyonu geçti

Başkan Arıcı, yeni hizmetin vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik önemli bir adım olduğunu da ifade ederek, “Hemşerilerimiz bizlere olan tüm şikayetlerini ve isteklerini belediyemize gelmeye gerek kalmadan, bulundukları yerden, gerek Facebook üzerinden açtığımız ‘Koçarlı Belediyesi Hızlı Çözüm Merkezi’ sayfasından resimli veya mesaj yolu ile gerekse ‘05373492023’ numaralı Hızlı Çözüm Merkezi numarasını arayarak veya whatsapp uygulamasından fotoğraf, video yolu ile her türlü istek ve şikayetlerini bizlere iletebilecekler. Bizlere iletilen her şikayeti personelimiz titizlik ile değerlendirerek geri dönüş sağlayacak. Yeni uygulamamız ilçemize hayırlı olsun” dedi.

Baskan Arici Hizli Cozum Merkezini Hayata Gecirdi 471183 1C429E683242C3Ac4Ebaa1Edfbd8Da5E

Kaynak: HABER MERKEZİ