Didim Turizm Altyapı Hizmet Birliği Almanya’da ve Danimarka’da gerçekleştirilen 3 fuara katılım sağladı. 14 – 22. Ocak 2017 tarihlerinde Almanya CMT Stuttgart, 22-26 Şubat 2017 tarihlerinde Almanya F.Ree Münih ve 24 – 26 2017 tarihlerinde Danimarka Ferie For Alle Herning fuarlarına Didim’i  DİTAB Birlik Danışmanı Tayyar Cengiz temsil etti.
Ocak ve Şubat aylarında gerçekleştirilen 3 fuarda Didim adına yer alan ve Didim Turizm Altyapı Hizmet Birliği (DİTAB) Birlik Danışmanı Tayyar Cengiz fuarlarla ilgili izlenimlerini aktardı. Cengiz “DİTAB olarak alınan izlenim şudur ki Ülkemiz 2017 yılında da aynı sıkıntıları yaşamaya devam edecektir, Almanyadaki Tur operatörleri 2017 yılı ile ilgili olarak bütün programlarını hazırlamış ve bitirmişler ve maalesef Türkiye tercih açısından Almanlar için son sıralarda yer almaktadır. Her ne kadar Türkiye spesiyalisti olan Türk tur operatörleri  Türkiye için ciddi çalışmalar yapsalar da onların gayreti Türkiye için yeterli olmayacaktır. Dolayısı ile bu yıl yine İspanya, Yunanistan ve özellikle bu yıl ciddi bir atılım içinde gördüğümüz Mısır içinde bulunduğumuz bu sıkıntıdan fazlası ile faydalanacaklardır. Ülke olarak acilen Turizm Politikamızın değiştirilerek Ülkeselden Yöresel tanıtıma geçilmeli ve herhangi bir yerde yaşanan olayın (İstanbul hariç ) aslında Turistik bölgelerimizden çok uzakta olduğu izlenimi  ve algısı yaratılmalıdır. İskandinav ülkelerindeki bakış açısı Almanlar kadar katı olmasada sahip oldukları nüfusun Ülkemizi beslemeside beklenemez ancak turist çeşitliliği açısından kesinlikle üzerine düşülmesi gereken ülkelerdir.” “DAHA ÇOK TANITIM YAPMAK DURUMUNDAYIZ” "Didim özeline bakacak olursak yine 2016 yılındaki doluluklar yakalanacaktır ama nasılsa yatak kapasitemiz az bu nedenle yüksek dolulukları yakalamak kolay olacaktır Anlayışından uzak durup, aksine daha çok tanıtım yapmak durumundayız. Zira Didim in rakipleri Ülkemizin rakipleri gibi İspanya, Yunanistan veya Mısır dışında Ülkemiz içindeki diğer Turizm bölgeleridir, Bu bir güçler savaşıdır, karşılaştığımız her fuarda gerek turizm bölgeleri gerekse oteller arasında acımasızca bir rekabet yaşanmaktadır. Herkes zaten az olan Turist pastasından en büyük payı alabilmenin mücadelesindedir, herhangi bir Antalya otelinin tek başına tanıtım için harcadıkları bizim Didim olarak harcadığımızın en az on katıdır. Dolayısı ile tanıtıma önem vermek adına elele vererek ciddi çalışmalar yapılmalıdır. Didim 2-3 kişinin kişisel çalışma ve özverisi ile tanıtımı yapılacak kadar küçük bir yer değildir olmamalıdır, eğer Didim eğer bu sektörün içinde yer almaya devam etmek ve rakiplerinden…