Kuşadası Belediyesi'nin sorunların yerinde tespitini sağlamak amacıyla Güvercin Masa bünyesinde kurduğu gezici ekip vatandaşları evlerinde ziyaret ederek mahallelerde yaşanan sorunları yerinde belirlemeye devam ediyor. Gezici ekip, her gün Kuşadası'nın farklı bir mahallesine giderek yaptığı ev ziyaretlerinde vatandaşlarla yüz yüze iletişim kuruyor. Gezici ekibin verdiği hizmet, Kuşadalılar tarafından büyük bir memnuniyetle karşılanıyor. Görüşmelerde gezici ekip personeli tarafından mahalle sakinlerinden gelen şikâyet ve taleplerle ilgili başvuru formları oluşturuluyor. Anında ilgili birimlere iletilen formlar sayesinde yola çıkan ekipler, vakit kaybetmeden bölgedeki aksaklığa müdahale ediyor.
Güvercin Masa, memnuniyetin adresi oldu
Kuşadası Belediyesi’nin iletişim merkezi Güvercin Masa, 2023 yılında toplam 126 bin 788 başvuru aldı. Vatandaşlarla belediye arasında köprü vazifesi gören Güvercin Masa ekibinin yıl boyunca gösterdiği özverili çalışma takdirle karşılandı.
Kuşadası Belediyesi'nin sorunların yerinde tespitini sağlamak amacıyla Güvercin Masa bünyesinde kurduğu gezici ekip vatandaşları evlerinde ziyaret ederek mahallelerde yaşanan sorunları yerinde belirlemeye devam ediyor. Gezici ekip, her gün Kuşadası'nın farklı bir mahallesine giderek yaptığı ev ziyaretlerinde vatandaşlarla yüz yüze iletişim kuruyor. Gezici ekibin verdiği hizmet, Kuşadalılar tarafından büyük bir memnuniyetle karşılanıyor. Görüşmelerde gezici ekip personeli tarafından mahalle sakinlerinden gelen şikâyet ve taleplerle ilgili başvuru formları oluşturuluyor. Anında ilgili birimlere iletilen formlar sayesinde yola çıkan ekipler, vakit kaybetmeden bölgedeki aksaklığa müdahale ediyor.
Bunlar da ilginizi çekebilir