Vatandaş memnuniyetini esas alan çalışma anlayışıyla hizmetlerini sürdüren Kuyucak Belediyesi, vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini iletebileceği sosyal medya ağını genişleterek WhatsApp, Telegram ve BİP uygulamasına katıldı.
Abone Ol
“DAHA HIZLI VE ETKİN BİR HİZMET VEREBİLMEK İÇİN”
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Kuyucak Belediye Başkanı Metin Ertürk, “Vatandaşlarımızın istek ve sorunlarını her zaman ön planda tutarak, hizmetlerimizi en doğru şekilde vatandaşlarımız ile buluşturuyoruz. Vatandaşlarımızın istek ve sorunları doğrultusunda hizmet verebilmek noktasında da ulaşılabilirlik çok büyük önem arz ediyor. Bu kapsamda Kuyucak Belediyesi olarak vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin bir hizmet verebilmek için vatandaşlarımızın bizlere ulaşım sağlayabileceği sosyal ağları genişlettik. İletişim hattımız, vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikâyetlerinin değerlendirilip, süreçler ve sonuç hakkında onlara geri bildirimin yapıldığı çözüm odaklı çalışma sistemini kapsamaktadır. Vatandaşlarımız 0536 283 26 49 numaralı iletişim hattımıza WhatsApp, Telegram ve BİP üzerinden ulaşarak istek, öneri ve şikayetlerini iletebilirler.” dedi.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Aydın Ses Gazetesi sitemize
abone olun.