İncirliova'nın Sandıklı Mahallesi Muhtarı Fazlı Kurşunlu, mahallesinde kablolu internetin neredeyse hiç çekmediğini söyledi. Muhtarlık ve vatandaşlar olarak kullanamadıkları internet için para ödediklerini belirten Kurşunlu, "İnternet için para ödüyoruz ama sorun yaşayıp rezil oluyoruz. Yetkililerden bir an önce sorunumuzu çözmelerini bekliyoruz" dedi.
Abone Ol
"TAŞ DEVRİNDE YAŞADIĞIMIZI DÜŞÜNDÜRÜYOR"
İnterneti yavaş olmasından dolayı verimli kullanamadıklarını belirten Kurşunlu, "Mahallemizde 1990 yılında internet altyapısı oluşturulmuş. O dönem mahalle nüfusumuz bin 500’dü, şimdi ise 4 bin. Mevcut internet altyapısı, günümüz şartlarını kaldırmaz hale geldi. Mahallemizde 3 okul, yaklaşık 2 bin öğrenci var. Salgın sürecinde öğrencilerimiz, ders görmek için Eğitim Bilişim Ağı'na (EBA) bağlanamadı. İnternet yavaş olduğu için muhtarlıkta işlem yapamıyorum. Aynı şikayetleri vatandaşlarımızdan da alıyoruz. İnternet sorumuzun çözümü için Türk Telekom'a defalarca dilekçe ile başvurduk, dilekçemizde yetkililere internetimizin çekmediğini anlattık. En son dilekçeyi de 12 Şubat'ta verdik. Ama sorunumuzun çözümü için mahallemize gelen yok. Bu durum bazen bize, 21. yüzyılda değil de taş devrinde yaşadığımızı düşündürüyor" dedi.
RANDEVU VERİLMEDİ
"Sınırsız internet parası ödüyoruz ama neredeyse interneti kullanamıyoruz, sürekli bağlantı sorunu yaşıyoruz. Paramız ile rezil oluyoruz" diyen Kurşunlu, Türk Telekom Aydın İl Müdürlüğü'nden defalarca talep etmesine rağmen randevu dahi alamadığını sözlerine ekledi.
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Aydın Ses Gazetesi sitemize
abone olun.