Gündem

Güvercin Masa, 2022 yılında da çözümün adresi oldu

Kuşadası Belediyesi’nin iletişim merkezi Güvercin Masa, 2022 yılında toplam 117 bin 401 başvuru aldı. Vatandaşlarla belediye arasında köprü vazifesi gören Güvercin Masa bünyesinde faaliyet gösteren gezici ekip ise yıl boyunca Kuşadalıları evlerinde ve iş yerlerinde ziyaret ederek sorun ve talepleri yerinde tespit etmeyi sürdürdü.

Abone Ol

GEZİCİ EKİP ZİYARETLERİNİ SÜRDÜRÜYOR


Kuşadası Belediyesi'nin sorunların yerinde tespitini sağlamak amacıyla Güvercin Masa bünyesinde kurduğu gezici ekip vatandaşları evlerinde ziyaret ederek mahallelerde yaşanan sorunları yerinde belirlemeye devam ediyor. Teknik donanım ve personel yönünden de güçlendirilen gezici ekip, her gün Kuşadası'nın farklı bir mahallesine giderek yaptığı ev ziyaretlerinde vatandaşlarla yüz yüze iletişim kuruyor. Gezici ekibin verdiği hizmet, Kuşadalılar tarafından büyük bir memnuniyetle karşılanıyor. Görüşmelerde gezici ekip personeli tarafından mahalle sakinlerinden gelen şikâyet ve taleplerle ilgili başvuru formları oluşturuluyor. Anında ilgili birimlere iletilen formlar sayesinde yola çıkan ekipler, vakit kaybetmeden bölgedeki aksaklığa müdahale ediyor.

GÜVERCİN MASA YENİ BELEDİYE HİZMET BİNASI’NDA


Kuşadası Belediyesi’nin başvuru ve çözüm merkezi Güvercin Masa, yeni yeri olan Kuşadası Belediyesi Yeni Hizmet Binası’nda da hizmet vermeye başladı. Güvercin Masa’ya 4604040 ve 4447114 numaralı çağrı merkezi ve 05524604040 numaralı whatsapp hattı aracılığıyla ulaşmak mümkün.