Aydınspor'un sosyal medyadaki etkisi her geçen gün büyüyor. Kulüpten yapılan açıklamada, resmi Instagram hesabının 5-12 Ekim tarihleri arasındaki performansını kamuoyuyla paylaşıldı. Yalnızca bir haftalık süreçte Aydınspor’un Instagram hesabı 1 milyon 935 bin 743 görüntülenme elde etti. Bu etkileşimin yüzde 54'ü takipçi olmayan hesaplardan gelirken, Aydınspor markasının şehir sınırlarını aşarak çok daha geniş bir kitleye ulaştığı görüldü.
“AYDINSPOR’A SPONSOR OLUN”
Kulübün Medya Sorumlusu Alper Uçar, Uçar, elde edilen bu verilerin kulübün büyüklüğünü ve taraftarın dijital alandaki gücünü gösterdiğini belirterek “Aydınspor’un ne kadar büyük bir camia olduğunu sadece biz değil, Instagram istatistikleri de söylüyor. Futbol artık sadece sahada değil; dikkat çekmek, fark edilmek ve değer yaratmak için dijitalde de var olmalı.” ifadelerini kullandı. Elde edilen bu etkileşimin, kulüp için önemli bir sponsorluk potansiyeli taşıdığını da vurgulayan Uçar, şu çağrıyı yaptı: “Aydınspor'un sosyal medya hesaplarında yer almak isteyen, markasını daha görünür ve kazançlı hale getirmek isteyen tüm firmalar için bu yalnızca bir istatistik değil, doğrudan erişim fırsatıdır. Aydınspor’a sponsor olun, hem Aydınspor kazansın, hem siz kazanın.”