Reklamı Kapat

'beklemesini bilmek...'

Sevilen yöneticimize mektuplarımıza devam edelim mi sevgili okur,
Sevilen bir yönetici olmanın 10 yolu ile ilgili en güzel bilgileri engin tarih ve hayat bilgisiyle bize verecek kişilerin başında bence İlber Ortaylı hoca gelir.
Güzel Nazilli'mizde bir kültür etkinliği düzenlendiği zaman dinlemeye gittim. Tabi hınca hınç dolu olunca kapı boşluğuna 10 metre uzaktan otobüste yolculuk yapar sitilde bakarken içerden kavruk gülmeler içinde “çok cahilsiniz” diye bir şeyler anlattığını ve herkesin de buna gülerek tepki verdiğini görünce tamam dedim doğru yere gelmişim .
beni anlatıyo!
Yönetici öngörülü olsa bu kadar teveccüh görecek bir toplantıyı Kapalı Spor Salonu gibi bir yerde düzenler herkes rahat dinler, ezilmez, tabir caizse fortculuğa uğramaz, dinlediğinden faydalanır, huzurla evine döner ama nerdeee...
öyle yönetici bul ki verdiğin oyun keyfini yaşa.
Yazıya başlık olarak attığım sözün alıntısı aslında honore de balzac abinin bir sözünden esinlendim.
“beklemesini bilenin her şey ayağına gelir”
gelir vakti zamanında bence burda diyo ki
sadece sabırlı olmayı değil aynı zamanda bilinçli, akıllı adımlar atmayı da kastediyo "beklemesini bilmek".
bilmem anlatabiliyom mu?
yaşanan bu sıkıntılı süreçte güzel Nazilli'min saygıdeğer halkı seçim sandığının ayağına gelmesini bekliyor
Perşembe günü pazar duası yapar gibi sakin, tebessüm ederek verilen sözlerin tutulmadığın tek tek görerek, borç bitireceğim denilirken yapılan ihaleler ile borçların kabardığını görerek bekliyor.
nasılsa ayağına gelinecek o da kararını sandıkta gösterecek...
Ey yönetici,
Hadi itiraf et.
Sevilen bir yönetici olmanın 10 yolunu öğrenmek istiyorsun ama yazılanlar pek hoşuna gitmiyor değil mi?
Valla de :) severek okuyoruz :) dediğini duyar gibiyim.
O zaman bi maddeden daha kopya vereyim
Önce yetki alınan halkımıza,
Sonrasında bil bakalım kime?
Saygı gösterin,
Çalışanlarınıza yaptıkları işlerin yanı sıra birey olarak da saygı duyun. Saygının çok basit ancak çok güçlü bir motivasyon aracı olduğunu, saygı yoksunluğunun ise tam tersi bir etkiye sahip olduğunu unutmayın. Çalışanlarınızın sırf siz onlara inandığınız ve saygı duyduğunuz için bile başarılı olmaya çalıştığının farkında olun.
Etraftaki dedikodular ayyuka çıktı…
Sesimi duyan var mı?

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Azmi ÇOKBİLİR - Mesaj Gönder


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Aydın Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Aydın Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Aydın Ses Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Aydın Ses Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.



Aydin Markaları

Aydın Ses Gazetesi, Aydin ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (256) 213 16 50
Reklam bilgi

Anket Sitemizi nasıl buldunuz?