Edinilen bilgiye göre, Aydın'ın turistik ilçesi Didim’de geçtiğimiz hafta Didim Belediyesi Çağrı Merkezi'ni arayarak şikayetini iletmek isteyen bir vatandaş, çağrı merkezi personellerince Didim Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürü G.K.'ye aktarıldı. Vatandaşın şikayetini ilettiği sırada karşılıklı sert diyaloğun yaşandığı iddia edinilen konuşmada sinirlenen G.K, telefonu vatandaşın suratına kapattı.

BAŞKAN ATABAY, VATANDAŞI ARAYARAK PERSONELİ ADINA ÖZÜR DİLEDİ

Mağdur vatandaşın konuşmayı ve yaşanan durumu Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay'a bildirmesi üzerine harekete geçen Başkan Atabay, Müdür G.K.'den vatandaşı arayarak özür dilemesini söyledi. Başkan Atabay'ın talimatını hiçe sayarak, vatandaştan özür dilemeyen G.K., müdürlük görevinden alındı. Başkan Atabay, mağdur vatandaşı arayarak yaşananlardan dolayı özür diledi ve gerekenin yapıldığını bildirdi.
Didimli şikayetini iletirsen saygısızlığa uğradığı iddia edilen mağdur vatandaş, ilgisinden dolayı Başkan Atabay'a teşekkür ettiği kaydedildi.