Aydın 112 Acil Çağrı Merkezi personeline, interaktif eğitim verildi

Aydın Valiliği İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren ve Türkiye’de Valilik bünyesinde ilk olma özelliği taşıyan Portakal Çiçeği Yaşam Atölyesi Ergen Psiko-Sosyal Danışma Merkezi, Aydın 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü personeline eğitim verdi.

Mehmet Kavas
Mehmet Kavas Tüm Haberleri
+3
Haber albümü için resme tıklayın

Çağrı Alıcı ve Çağrı Yönlendirici olarak çalışan personelin tamamına yönelik düzenlenen ve bir hafta süren seminer boyunca, alanında yetkin Uzman Psikolog Suzan Aksüt Osmanağaoğlu ve Psikolog Gamze Lalaşahin tarafından İnsan İlişkileri ve İletişim ile Kaygı ve Stres Yönetimi konularında interaktif bir eğitim verildi.

EĞİTİMLER DEVAM EDECEK

Özellikle 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayan kişilerin kaygı düzeyinin yüksek olması nedeniyle Çağrı Alıcı ve Çağrı Yönlendirici personelin sakinleştirici bir üslupla iletişim kurmasının son derece önem arz ettiğini ifade eden 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Neşe Şahin, çağrı karşılama standartlarının yükseltilmesine yönelik bu tür eğitimlerin ilerleyen süreçlerde de devam edeceğini belirtti.

04 Kas 2021 - 15:42 Aydin- Gündem

Muhabir  Mehmet Kavas



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Aydın Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Aydın Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Aydın Ses Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Aydın Ses Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.



Anket Sitemizi nasıl buldunuz?