Çağrı Alıcı ve Çağrı Yönlendirici olarak çalışan personelin tamamına yönelik düzenlenen ve bir hafta süren seminer boyunca, alanında yetkin Uzman Psikolog Suzan Aksüt Osmanağaoğlu ve Psikolog Gamze Lalaşahin tarafından İnsan İlişkileri ve İletişim ile Kaygı ve Stres Yönetimi konularında interaktif bir eğitim verildi.

EĞİTİMLER DEVAM EDECEK

Özellikle 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayan kişilerin kaygı düzeyinin yüksek olması nedeniyle Çağrı Alıcı ve Çağrı Yönlendirici personelin sakinleştirici bir üslupla iletişim kurmasının son derece önem arz ettiğini ifade eden 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Neşe Şahin, çağrı karşılama standartlarının yükseltilmesine yönelik bu tür eğitimlerin ilerleyen süreçlerde de devam edeceğini belirtti.