Akdoğan; 2022’de 30. yılını dolduracak olan Kuşadası Ticaret Odası hakkında, “Üyelerimizle güçlüyüz, Kuşadası için güçlüyüz. Bu gücümüzü, üyelerimizin ve Kuşadası’nın yararına her alanda kullanıyoruz. Bundan 6 yıl önce Kuşadası’nda, hatta bir Oda olarak ilçe tanıtımına yönelik Türkiye genelinde bir ilke daha imza atarak, ekonomik girdisi turizm olan ilçemizin tanıtımına yönelik sosyal medyada başlattığımız tanıtımlarla, yerli ve yabancı pazarda bu güne kadar büyük ses getirdik. Kuşadası eski marka değerini tekrar kazanmaya başladı, pandemi başlamadan önce iç ve dış pazarda, pandemi döneminde de özellikle iç pazarda yeniden gözde oldu. Çağın getirdiği yenilikleri takip ederek dijital ortamda, tanıtım ve reklamlara aralıksız devam ediyoruz. İç ve dış pazarda yaptığımız doğru hedeflemeler ve reklam gösterimleriyle bugüne kadar 1.300.000 takipçi sayısına yaklaşan Kuşadası Güvercin facebook sayfamızla, yaklaşık 400 milyon reklam gösterimiyle tekrar Kuşadası markasını hatırlattık, her ay ortalama 500 bin yeni kişiye ulaşıyoruz. Hazırlatmış olduğumuz 38 farklı genel ve sektörel tanıtım videolarımızın izlenme sayıları toplamda 60 milyona yaklaştı” ifadelerini kullandı.