Aydın 112 Acil Çağrı Merkezi, yarın açılıyor

Aydın’da sağlık, yangın, güvenlik ve benzeri acil durumla karşılaşan vatandaşların sadece ‘112’ numarasını arayarak ulaşmasına imkan sağlayacak olan 112 Acil Çağrı Merkezi, yarın hizmet vermeye başlayacak.

Mehmet Kavas
Mehmet Kavas Tüm Haberleri
+2
Haber albümü için resme tıklayın

Aydın’da yapımı tamamlanan 112 Acil Çağrı Merkezi, vatandaşların hizmetine açılıyor. Efeler ilçesindeki Muğla karayolu üzerinde yer alan binada hizmet verecek olan 112 Acil Çağrı Merkezi’nde tüm hazırlıklar tamamlandı. 112 Acil Çağrı Merkezi’nde 31’i çağrı alıcı olmak üzere toplamda 49 personel görev yapacak. Teknik altyapısında yerli ve yeni nesil yazılım kullanılacak merkezde personel 24 saat esasına göre görevini yerine getirecek. Tüm çalışmaların tamamlandığı 112 Acil Çağrı Merkezi, yarın hizmet vermeye başlayacak.

“BÜTÜN NUMARALAR TEK BİR NUMARAYLA HİZMET VERECEK”

11 Şubat 112 Acil Servis Günü dolayısıyla merkezi ziyaret eden Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, acil merkezle ilgili şu açıklamalarda bulunmuştu: “Binanın fiziki şartları tamamlandı. Teknik personelimiz gerekli eğitimleri aldı. Altyapı çalışmaları ASELSAN tarafından tamamlandı. Önümüzdeki süreçte 112 Çağrı Merkezi olarak faaliyete geçecek. İçişleri Bakanı Sayın Süleyman Soylu’nun talimatları gereğince Türkiye geneli birçok ilde olduğu üzere Aydın’da da çalışmaları tamamlama noktasına geldik. Farklı acil çağrı numaraları var. 110, 112, 122, 177, 155, 156 gibi birçok farklı çağrı artık tek bir çağrı numarasıyla bundan sonra hizmet vermeye devam edecek. 112 olarak burası bundan sonra Aydın’da 24 Şubat’tan itibaren hizmet verme sürecine geçmiş olacak. Bu anlamda ilimiz ve vatandaşlarımız için de önemli bir kolaylık sağlanacak. Sadece 158 Sahil Güvenlik ile ilgili hat daha sonra sisteme monte edilecek. Onun dışındaki bütün hatlar, 112 Çağrı Merkezi’nde hizmet vermeye devam edecek. Emeği geçen, katkı sunan bütün arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum.”

“112 GEREKSİZ ARANMAMALI”

Vali Aksoy, 11 Şubat tarihinde yaptığı açıklamasını şu şekilde tamamlamıştı: “24 Şubat’tan itibaren bir aksilik olmadığı takdirde artık Aydın’daki vatandaşlarımız, 112, 110, 155, 156 gibi farklı numaraları değil sadece 112’yi arayarak taleplerini, acil isteklerini aktarmış olacak. Bu vesileyle özellikle 112’nin gereksiz aranmamasını, acil ihtiyacı olan vatandaşlarımızın kısa da olsa ulaşmalarını gecikmelerine fırsat yaratabilir. Bu anlamda herkesi duyarlı olmaya ve 112’nin gereksiz aranmaması hususunda daha hassas davranmaya da davet etmek istiyorum. 24 saat esasına göre burada çalışmalarına devam edecekler. Eğitimlerini alıyorlar. İlimize şimdiden hayırlı olsun diyorum.”

23 Şub 2021 - 12:18 Aydin- Gündem

Muhabir Mehmet Kavas


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Aydın Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Aydın Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Aydın Ses Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Aydın Ses Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.



Aydin Markaları

Aydın Ses Gazetesi, Aydin ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (256) 213 16 50
Reklam bilgi


Anket Sitemizi nasıl buldunuz?