"KESİNTİ İLE İLGİLİ BİLGİ VERMEYE HASSASİYET GÖSTERMELİ"
Muhtar Kurşunlu, 15 Kasım'da kesinti ile ilgili bilgi vermediği için vatandaşların kendisine tepki gösterdiğini dile getirerek, şunları kaydetti: "Elektrik kesintisinden mağdur olan mahalle sakinlerimiz, sürekli beni aradı. Resmen telefonum susmadı. Hayvancılıkla uğraşanlar, süt makinelerini kullanamamış. Buzdolabı eriyenler olmuş. Tabi günümüzde elektrik hayatın her alanında ihtiyaç. Bu konuda vatandaşlarımızın tepkilerini de anlıyorum. Ama ADM Şirketi elektrik ücretini toplamaya gösterdiği hassasiyeti, kesinti ile ilgili bilgi vermeye de göstermeli."
"2 YILDIR AYNI SIKINTI İLE KARŞI KARŞIYAYIZ"
Kesintinin sona ermesinin ardından, mahallesindeki 10-15 sokakta aydınlatma lambalarının devreye girmediğini dile getiren Kurşunlu, "Yaklaşık 2 yıldır aynı sıkıntı ile karşı karşıyayız. Yine kesintinin ardından, mahallemizin 10-15 sokağında lambalarımız devreye girmedi. Sokaklar saatlerce karanlıkta kaldı. Yine biz ADM'ye arıza kaydı bırakmamızla sorun çözüldü. Arızanın tamamen giderilmesi için ne yapmamız gerekiyor? Bu durumu da anlamış değilim" şeklinde konuştu.