Tapudaki başvuruların artması sonucu oluşan yığılmalar, işlemlerin uzun sürmesi, mağduriyetler ve şikayetler üzerine Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM) tarafından Didim’e heyet gönderildi. Didim Kaymakamı Halil Avşar başkanlığında yapılan toplantıda Tapu ve Kadastro Genel Müdür Yardımcısı Adil Hakan Ayber, Destek Hizmetleri Daire Başkanı Nihat Erdoğan, İzmir 3. Bölge Müdürü Mehmet Sözel, Aydın Kadastro İl Müdürü Ali Tunalı, Didim Tapu Müdürü Günnur Dikbaşoğlu Bağcı ve Didim Emlak Müşavirleri Derneği Başkanı Osman Coşkun, Didim İlçe Tapu Müdürlüğündeki sorunlarla ilgili değerlendirmelerde bulunuldu.

“5 PERSONEL VE 1 MÜDÜR GÖREVLENDİRİLECEK”

Heyet yaptığı incelemeler ve görüşmeler sonrasında acil olarak bölge müdürlüğünden 5 adet uzman tapu memuru ile 1 adet tapu müdür yardımcısı görevlendirilerek tapu başvurularındaki sıkışıklığa çözüm sağlanmasını kararlaştırdı. İlçeye yeni bir tapu müdürlüğü hizmet binası yapılması için de mutabakat sağlandı. TKGM heyeti daha sonra Didim Tapu Müdürlüğü’nü de ziyaret edip tapu çalışanları ile görüşerek Didim’den ayrıldı.

“YENİ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ KAZANDIRILACAK”

Didim Emlak Müşavirleri Derneği (DİDEMDER) Başkanı ve Türkiye tüm Emlak Müşavirleri Federasyonu (TEMFED) Yönetim Kurulu Üyesi Osman Coşkun, görüşmelerin olumlu geçtiğini belirterek, “Kısa bir zaman sonra tekrar tapudaki işlemlerin normale dönmesi dileğimizle, İlçe Kaymakamı Halil Avşar’a ve TKGM Genel Müdür Yardımcısı Adil Hakan Ayber, Destek Hizmetleri Daire Başkanı Nihat Erdoğan, İzmir 3. Bölge Müdürü Mehmet Sözel, Aydın Kadastro İl Müdürü Ali Tunalı’ya Didim Tapu Müdürlüğü’ndeki sorunların çözümü için yaptıkları çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum” dedi.