Salgınla mücadelenin görünmez kahramanları: "Güvercin Masa"

Dünyayı etkisi alan koronavirüs salgınına karşı yürüttüğü çalışmalarla vatandaşları yalnız bırakmayan Kuşadası Belediyesi’nin çözüm ve iletişim merkezi olan Güvercin Masa, salgınla mücadele sürecinin en dikkat çeken birimleri arasında yer aldı. Çağrı Merkezi 7 gün 24 saat hizmet veren Güvercin Masa, son iki aylık dönemde 117 bin 938 başvuruya yanıt verirken, 65 yaş üzeri olan ve kronik rahatsızlığı bulunan 1207 vatandaşa da alışveriş

Haber Merkezi
Haber Merkezi Tüm Haberleri
+3
Haber albümü için resme tıklayın

Kuşadası Belediyesi, Türkiye’de koronavirüs vakasının görüldüğü ilk günden itibaren ilgili tüm birimlerini harekete geçirdi. Belediye Başkanı Ömer Günel’in talimatıyla ilgili birimlerin aldığı tedbir ve yürüttüğü çalışmalar halkın takdirini topladı. Vatandaşların başvurularını, şikâyetlerini ve taleplerini kayda alarak gerekli birimlerle koordinasyon kuran Güvercin Masa ise salgın sürecinin görünmeyen kahramanları olarak hizmet veriyor. Vatandaşların, ıslak imzalı dilekçe ile başvuruda bulunabildiği, 7/24 çağrı merkezinden kayıt oluşturabildiği, evlerinde, iş yerlerinde ya da sokakta gezici ekiplere veya e-posta ve sosyal medya aracılığıyla taleplerini ilettiği birim olan Güvercin Masa, son 2 aylık dönemde 117 bin 938 başvuruyu kayda alarak ilgili birim ve kurumlara iletti.

"1207 KİŞİYE ALIŞVERİŞ HİZMETİ"


Vatandaşların sorun ve önerilerini evlerinde ve işyerlerinde alarak ilgili birimlere aktaran Güvercin Masanın gezici birimi ise salgın sürecinde 65 yaş üstü olmaları ve kronik rahatsızlığı bulunmaları nedeniyle evlerinden çıkamayan vatandaşların yardımına koştu. Güvercin Masa gezici birimi, son iki aylık dönemde evlerinden çıkamayan Bin 207 vatandaşın market, pazar ve eczane ihtiyaçlarını alarak faturaları ile birlikte evlerine teslim etti.

"104 BİN 492 BAŞVURUYA OLUMLU YANIT"


Öte yandan 104 bin 492 başvuruya olumlu yanıt veren Güvercin Masa, 9 bin 749 başvuruyu ise belediye dışı kurumlara iletti. Güvercin Masa’ya yapılan başvuruların 3 bin 738’si İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne, 15 bin 893’ü Yapı Kontrol Müdürlüğü’ne, 6 bin 984’ü Fen İşleri Müdürlüğü’ne,12 bin 329’u Temizlik İşleri Müdürlüğüne, 6 bin 624’ü Mali Hizmetler Müdürlüğüne, 18 bin 582’si Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğüne, 6 bin 609’u Park ve Bahçeler Müdürlüğüne, 15 bin 227’si Zabıta Müdürlüğüne, 2 bin 9’u Özel Kalem Müdürlüğüne, 2 bin 729’u Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğüne, Bin 799’u Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğüne, 2 bin 410’u İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne, 489’u Emlak ve İstimlak Müdürlüğü’ne, 486’sı Destek Hizmetleri Müdürlüğüne, 197’si Etüt Proje Müdürlüğüne, 134’ü Hukuk İşleri Müdürlüğüne, 82’si Bilgi İşlem Müdürlüğüne, 23’ü Yazı İşleri Müdürlüğüne, 13’ü ise Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’ne aktarıldı.

08 May 2020 - 13:45 Aydin/ Kuşadasi- Gündem

Muhabir Haber Merkezi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Aydın Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Aydın Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Aydın Ses Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Aydın Ses Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.



Aydin Markaları

Aydın Ses Gazetesi, Aydin ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (256) 213 16 50
Reklam bilgi


Anket Sitemizi nasıl buldunuz?