“SORUNLAR DAHA HIZLI ÇÖZÜLÜYOR”
Güvercin Masa’ya bağlı olarak çalışan ekiplerin 2019 yılı içerisinde rekor sayıda başvuru aldıklarına dikkat çeken Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, "Göreve geldiğimiz günden itibaren belediyemize bağlı Güvercin Masa’yı güçlendirmek için çalışıyoruz. Yaz aylarında faaliyete geçirdiğimiz Güvercin Masa Gezici Ekibi sayesinde vatandaşlarımıza daha kolay ulaşmaya ve sorunlarını yerinde görmeye başladık. Çağrı merkezi ve başvuru masasına bağlı çalışan personel sayısını artırarak talepleri daha hızlı bir şekilde ilgili birimlere iletilmesini sağladık. Böylelikle sorunlar da daha hızlı bir şekilde çözülüyor. Ekiplerimiz 48 saat içerisinde aldıkları başvurunun durumu ile ilgili telefon aracılığı ile vatandaşa bilgilendirme yapıyor. Ayrıca vatandaşların taleplerinin gerçekleşmesi durumunda tekrar telefon aracılığı ile geri dönüş sağlanıyor. Ekiplerimiz 2019 yılı içerisinde 105 bin 254 vatandaşla temasa geçerek 63 bin 389 başvuru aldı” dedi.
GÜVERCİN MASA NEDİR?
Kuşadası Belediyesi'nin hizmete sunduğu Güvercin Masa, Başvuru Masası, 7/24 Çağrı Merkezi, Gezici Ekip ve Koordinasyon Merkezi birimlerinden oluşuyor. Başvuru Masası, dilekçelerin kaydının yapıldığı başvuru kanalıdır. 7/24 Çağrı Merkezi, 0256 460 4 040 numaralı telefon aracılığı ile taleplerin 7/24 iletilebildiği birimdir. Gezici Ekip ise mahallelerde, sokaklarda ve hanelerde talep alan birimdir.