Kuşadası Belediyesinde hızlı hizmet dönemi başladı

Kuşadası Belediyesi, İmar ve Şehircilik ile Yapı Kontrol Müdürlüklerindeki işlemlerin yapılacağı bir ön büro birimi kurdu.

Haber Merkezi
Haber Merkezi Tüm Haberleri
Haber albümü için resme tıklayın

Vatandaşların işlemelerini hızlı bir şekilde yapmalarını sağlayan ön büro birimi Kuşadası Belediyesi Ana Hizmet Binası giriş katında hizmet veriyor.

İŞLEMLER DAHA HIZLI ÇÖZÜLÜYOR


Giriş katta bulunması nedeni ile özellikle yaşlı ve engelli vatandaşlara büyük kolaylık sağlayan İmar ve Şehircilik ile Yapı Kontrol Müdürlükleri Ön Büro Birimi mühürleme, imar durumu, yapı kullanım izni, imar affı gibi konularla ilgileniyor. Vatandaşlardan gelen sözlü ve yazılı talepleri anında değerlendirmeye alan ön büro, İmar ve Şehircilik ile Yapı Kontrol Müdürlükleri işlemlerinin hızlı bir şekilde sonuçlanmasını sağlıyor. İki hafta içerisinde yaklaşık bin 500 talep alan İmar ve Şehircilik ile Yapı Kontrol Müdürlükleri Ön Büro Birimi vatandaşlar tarafından büyük memnuniyetle karşılanıyor.
Başkan Ömer Günel yaptığı açıklamada, “Seçim kampanyam süresince belediye hizmetlerindeki yavaşlık ve prosedürel yoğunluk en çok aldığımız şikayetlerden biriydi. Ben de hemşehrilerime bu sorunu çözeceğimin sözünü vermiştim. Bugün imar ve yapı kontrol birimi hizmetlerini hızlandıracak düzenlemeyi yaptık. Kuşadası Belediyesinde hizmetler artık daha hızlı olacak. Yasal gereklilik ne gerektiriyorsa işlemler bu kapsamda yürüyecek ama bir imza için günlerce beklenmeyecek” dedi.

29 Kasım 2019 Aydin/ Kuşadasi- Gündem

Muhabir Haber Merkezi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Aydın Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Aydın Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Aydin Markaları

Aydın Ses Gazetesi, Aydin ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (256) 213 16 50
Reklam bilgi


Anket Sitemizi nasıl buldunuz?