Nazilli Belediyesi vatandaşların sorunlarını birçok mecradan alıp, daha hızlı bir şekilde değerlendirebilmek amacıyla 444 1 391 numaralı çağrı merkezini oluşturdu. Belediye binasında içinde bodrum katında oluşturulan çağrı merkezini Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan düzenlediği basın toplantısıyla tanıttı. Dört operatörle hizmete giren merkezin çağın gereklerinden olduğunu dile getiren Başkan Özcan, “Bu sayede vatandaşlarımızın belediyemize 7/24 ulaşabilecekleri bir sistem oluşturduk. Gelen ihbarlar vasıtasıyla sorunları çok kısa sürede tespit edip çözümü için çalışmaya başlayabileceğiz” dedi.

MİLLET MASASI DA AÇILACAK

Çok yakın gelecekte vatandaşların doğrudan başvurarak sorunlarını çözebilecekleri millet masasının da hizmete gireceğini müjdeleyen Özcan, Millet Masası’nda personelimiz bireysel başvuruları alınacak. Bir program dahilinde vatandaşlarımızın 7-24 bize ulaşabilecekleri sistemleri oluşturuyoruz. Vatandaşlarımıza kapılarımız her zaman açık. Çağrı merkezimizde 08:30- 22:00 saatleri arasında personelimiz bulunacak ve çağrıları yanıtlayacak. Diğer saatlerde gelen çağrılar ise sistemimizde kaydedilerek bildirilen sorunlar ilgililere iletilecek” diye konuştu.