Türk Standartları Enstitüsü Baş Tetkik görevlisi Mehmet Ali Özerdoğan tarafından yapılan tetkikte hazırlanan dokümanlar ve uygulamalar incelendi. Yönetim ve personelin hazır bulunduğu açılış ve kapanış toplantısında TSE Baş Tetkik Görevlisi Özerdoğan denetim hakkında bilgiler paylaştı. Didim Ticaret Odası Yönetimine ve personeline, hizmet safhasının her aşamasında kaliteye verilen önem ve sisteme sahip çıkılması nedeniyle teşekkür etti.
Didim Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Hilmi Erbaş, kurum olarak kalite yönetim sisteminin gereklerinin sağlanması ve kuruma katkısının azami düzeyde olması için gayret gösterdiklerini söyledi. Didim Ticaret Odasının kurumsal yapısı ve hizmet kalitesinde sürekli iyileştirme hedefi ile bu yıl TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi kurduğunu ifade etti. Erbaş, kurumların etkin çalışması ve kaynaklarının verimli kullanılması için stratejik planlar oluşturulması ve sistemli çalışması gerektiğini vurguladı.
Erbaş, Kalite Yönetim Sisteminde sahip olunan belgenin geçerliliğinin devam etmesi ve yeni kurulan Müşteri Memnuniyet Yönetim Sisteminin gerekliliklerini yerine getirmek için hizmet kalitesini sürekli arttırmaya çalıştıklarını ifade etti. Erbaş “Kalite bilinci ile sisteminin gerekliliklerini yerine getirip iyileştirilmesi için gayret gösteren Yönetim Kurulu üyelerine, Ticaret Odası çalışanlarına, Danışman Hocamız Teyfik Bıyıklı ve denetimlerde bize yol gösteren tüm TSE denetmenleri adına Baş Tetkik görevlisi Mehmet Ali Özerdoğan’a teşekkür ediyorum.” dedi.
Denetime; Didim Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Hilmi Erbaş, Başkan Yardımcısı Hikmet Atilla, Yönetim Kurulu Üyesi Figen Cevrem Gürsoy, Toplam Kalite Bilim Uzmanı Teyfik Bıyıklı ve Oda çalışanları katıldı.