Ilıcabaşı Mahallesi’nde eski Nazilli yolu üzerinden geçen internet kablosunun bir kısmı, yaklaşık 20 gün önce çalındı. Kablonun çalınması nedeniyle evlerinde internet kullanamayan vatandaşlar, durumu Türk Telekom’a bildirdi. İhbar üzerine mahalleye gelen internet şirketi ekibi, kablo ile ilgili incelemede bulundu. Henüz sorunları çözülmediği için internet aboneliklerini iptal etmek üzere girişimde bulunan vatandaşlar, şirket tarafından kendilerine ‘taaddütleri’ hatırlatılınca iptal işleminden vazgeçmek zorunda kaldı. Abone olmalarına rağmen kendilerine günlerdir internet sağlanmamasına ise tepki gösteren vatandaşlar, Türk Telekom’u yine göreve çağırdı. İnternet mağduru vatandaşlardan İsmet Yanar, "Türk Telekom'un internet kabloları yaklaşık 20 gün önce kimliği belirsiz kişiler tarafından kesilmişti. Bununla ilgili şirketi bilgilendirdik, polisi aradık. Şirket ve polis ekipleri gelip, 45 metre kablonun olmadığını söylediler. Kesilen kablonun bir kısmını da şirket ekibi aldı. Ekibe sorunun ne zaman çözüleceğini sorduğumuzda, ‘Amirlerimizle görüşüp, size bilgi vereceğiz’ denildi. Fakat bize herhangi bir geri dönüş yapılmadı. Biz mağdur durumdayız, gereğinin yapılmasını istiyoruz. İnşallah sorumumuz bir an önce çözülür” ifadelerini kullandı.