Salman

Son dakika Aydın haberleri- Aydın'ın haber sitesi SES Gazetesi'nde

Enerya’ya müşteri memnuniyeti ödülü 

Stevie Awards For Sales and Customer Service yarışmasında dünyanın en büyük markalarıyla yarışan Enerya, “En İyi Müşteri Memnuniyeti Stratejisi” kategorisinde bronz ödül kazandı.  

Enerya’ya müşteri memnuniyeti ödülü 
  • 06 Mart 2019, Çarşamba 11:49

Enerya, 60 ülkeden 3 bine yakın şirketin katıldığı, Satış ve Müşteri Hizmetleri alanında en önemli yarışmalardan biri olan Stevie Awards For Sales and Customer Service yarışmasında dünyanın en büyük markalarıyla yarışarak ödül kazandı. 13. Stevie Awards For Sales and Customer Service yarışmasında “En İyi Müşteri Memnuniyeti Stratejisi” kategorisinde altın ödülü Bose, gümüş ödülü DHL alırken Enerya, Dell ve Tata gibi dünya markalarıyla birlikte bronzla ödüllendirildi.  Yarışmada önceki yıllarda Apple, IBM, Unilever, Ford, ING, Procter & Gamble, Roche Group, Samsung ve Acer gibi dünya devleri de ödül almıştı. 
  “HİZMET KALİTEMİZİN GÖSTERGESİ”
  Enerya Genel Müdürü Arda Beştaş, Stevie Awards yarışmasından ödülle dönmenin gururunu yaşadıklarını belirterek, “2016 yılında başlattığımız Müşteri Hizmetleri Dönüşüm Programı kapsamında Mükemmel Müşteri Deneyimi vizyonunu gerçekleştirmeye yönelik stratejilerimizle bronz ödül kazandık. Bu ödül, sektördeki öncü rolümüzü belirleyen hizmet kalitemizle fark yarattığımızı bir kez daha göstermiş oldu. Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışımızla yatırımlarımıza devam edeceğiz” diye konuştu. 
  “GÜVENİLİR BİR MARKA YARATTIK”
  Enerya Müşteri Hizmetleri Müdürü Değer Taşlardan, Enerya’nın “Müşterilerimiz yaptığımız her işin odağındadır” mottosuyla müşteri memnuniyeti odaklı stratejiler geliştirdiğini belirterek, şunları söyledi: “Müşteri Hizmetleri Dönüşüm Programı kapsamında 2016 yılında Müşteri Hizmetleri Vizyonu’nu belirledik. Müşterilerimizle temas ettiğimiz her yerde onlara mükemmel müşteri deneyimini yaşatmak için bir prosedür yayımlayarak önemli aksiyonlar aldık. Hizmetlerimizin kalitesini artırmanın en önemli sürecinin çalışanlarımızın iletişim yetkinliklerinin artırılması olduğu inancıyla hizmetlerimizi tüm bölgelerimizde standart hale getirmek için kurum içi eğitimlerle müşteri temsilcilerimizin iletişim yetkinliklerini ve hizmet kalitesine yönelik farkındalıklarını artırdık. Bununla birlikte müşterilerimizin bizimle geçirdiği zamanı verimli kullanmalarına yönelik süreçlerimizi iyileştirip bu yolculuktaki deneyimlerini keyifli hale getirecek stratejiler geliştirdik. Bu sürecin sonunda da satış ve müşteri hizmetleri alanındaki dünyanın en önemli yarışmasında bronz ödül kazandık.”  
  MEMNUNİYET ARAŞTIRMALARI YAPILIYOR 
  Taşlardan, çalışanların hedeflerinin şirketin mükemmel müşteri deneyimi hedefine uygun olarak belirlendiğinin altını çizerek, “Sürdürülebilir hizmet kalitesini sağlayabilmek için her yıl düzenli olarak müşteri memnuniyeti araştırmaları, gizli müşteri çalışmaları, müşteri yolculuğu çalıştayları, persona analizleri ve odak grup çalışmaları yapıyoruz. Buradan çıkan sonuçlarla birlikte şikayet yönetimi çıktılarından da destek alarak müşterilerin beklentilerini ortaya çıkarıyoruz ve bu yönde süreçlerimizi iyileştirecek stratejiler geliştiriyoruz. Tüm bunların yanı sıra mükemmel müşteri deneyimi için stratejilerimizi adapte edebileceğimiz teknolojik trendleri de takip ediyoruz” ifadelerini kullandı. 


     

HABERE AİT RESİMLER

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

HABERE YORUM YAZIN

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor
  • ÇOK OKUNANLAR
  • SON DAKİKA
NAMAZ VAKİTLERİ
yukarı çık