Son dakika haberleri- Aydın'ın haber sitesi SES Gazetesi'nde

Söke Belediyesi’nde vatandaş memnuniyeti eğitimi

2015 yılında 'ISO 9001' belgesini alarak kalite belgeli belediye olan Söke Belediyesi, 'ISO 10002' belgesini almak için de çalışmalarını hızlandırdı.   

Söke Belediyesi’nde vatandaş memnuniyeti eğitimi
  • 11 Kasım 2017, Cumartesi 11:47

Kaliteli hizmet çalışmaları kapsamında eğitim faaliyetlerini ve çalışmalarını sürdüren Söke Belediyesi’nde “Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimi” konulu eğitim gerçekleştirildi. Belediye personeline yönelik gerçekleştirilen eğitim toplantısı belediye meclisi toplantı salonunda yapılırken, eğitim Kalitest Firması yetkilileri tarafından verildi.
  Kalite Yönetim Sistemi anlamında örnek olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Söke Belediyesi’nin, vatandaşlara sunduğu hizmetin kalitesini arttırmayı amaçladığını belirten Söke Belediye Başkanı Süleyman Toyran, “Hedefimiz ISO 9001 Belgesi’nin ardından TS ISO 10002:2014 Kalite Belgesi'ni de almak. Bu hedefle çalışıyoruz. Vatandaş memnuniyeti odaklı çalışmalarımız hızla devam edecek” dedi.  

 

HABERE AİT RESİMLER

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

HABERE YORUM YAZIN

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor
sanalbasin.com üyesidir
ANKET

Cumhurbaşkanı kim olmalı?

NAMAZ VAKİTLERİ
özge
yukarı çık